-=Petter=- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei igjen Jeg skal bygge en liten pc men med god kapasitet på CPU. Så jeg er ute etter det minste hovedkortet som er eller i hvertfall lite og billigs mulig da jeg skal bygge til bil, men samtidig bør det være en grei prosessor som holder en stund, eller som det ikke blir stoppet produsjon av cpuer til veldig fort. Noen som har noen forslag? Mvh Petter Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei igjen Jeg skal bygge en liten pc men med god kapasitet på CPU. Så jeg er ute etter det minste hovedkortet som er eller i hvertfall lite og billigs mulig da jeg skal bygge til bil, men samtidig bør det være en grei prosessor som holder en stund, eller som det ikke blir stoppet produsjon av cpuer til veldig fort. Noen som har noen forslag? Mvh Petter 6210858[/snapback] Noe slikt som MINI-ATX skulle vel være det du trenger. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Hvor stort budsjett har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 har ikke fast satt noe bsjett enda slik egentlig... men vet om min itx eller hva det heter, men virker ikke som om man kan bytte cpu f.eks. på disse.... og det er litt negativt i lengden... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva er poenget med å bytte ut cpu i en carputer? En Pentium-M 1.5 er mer enn nok til ALT uten om HD video. og det har en ikkje behov for i en bil på 8" skjerm Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 fordi det mest trolig blir mer enn en 8" skjerm i bilen.... og mini itx er vel stort sett dyrere enn andre maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå