EVK Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg har lastet ned en dr;ss av ting til Morrowind men greier ikke [ bruke dem... Noen som vet hvordan de kan brukes? Dessuten greier jeg ikke [ skrive de siste bokstavene i alfabete... :smile: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Morrowind kan jeg neppe hjelpe deg med, men grunnen til at du ikke kan skrive æøå er nok fordi tastaturet er innstillt på engelsk. Dette kan forandres i kontrollpanel. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 når menyen kommer opp på skrivebordet trykker på datafiles og huker av de "add-on" du ønsker å aktivere. Ikke alle funker på alle versjonene av de ulike patchene. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Om det er patch - problemer, så sier morrowind ifra i det du starter. (Om du ikke får noe annet enn standard fila å velge fra må du putte noe mer spennende inn i undermappa i morrowind mappa di! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hvorfor leser du ikke readme-filene som følger med tingene du laster ned da?? Det står der hvordan man aktiverer dem. Du må trykke på Data Files i launcher'n, og bare tikke av modulene du har lasta ned så kommer de inn i spillet. Alle zip-filene skal stort sett pakkes ut i /data files dirret. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 KJØP spillet! Nedlasting er som regel masse pes! Helst ikke skryt av warez! :razz: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det er mod's han prater på da din promp! Holdt på å skrive "The er mod's...", hel fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå