Gå til innhold

Tidenes partidannelse i Nederland

Anbefalte innlegg

Flott at de danner parti. Da kan vi få tak i medlemslistene deres. Enklere kan det ikke bli. Så er det bare å begynne å krysse av fra toppen.

6245932[/snapback]

En liten wannabe-fascist? :)

Siden du tydeligvis vil drepe eller skade folk som har andre meninger enn deg, mener jeg...

6246230[/snapback]

Tror ikke du skal pakke inn budskapet her. Heller Fascist enn enn venstreradikale avskum som skal "tolerere" hele sivilasasjonen i hel.

6246439[/snapback]

Jeg sier nei takk til begge deler, og velger en tredje løsning: Rasjonelle tanker og logiske slutninger.

At du vil skade eller drepe folk fordi de er uenige med deg viser bare at du ikke tenker rasjonelt, men utelukkende baserer deg på følelser.

6247747[/snapback]

Ja, og de følelsene skal hjelpe meg å beskytte barn hvis det skulle vise seg å bli nødvendig. Et eget pedo parti?? Et nyttig verktøy når nøytralisering er nødvendig. Og nei, det er DU som snakker om dreping, ikke jeg. Hvor har du det i fra? Vær s vennlig å ikke legg ord i min munn. Det er du ikke invitert til å gjøre.

Beskytt barna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, og de følelsene skal hjelpe meg å beskytte barn hvis det skulle vise seg å bli nødvendig.

Du gjør i såfall mer skade enn nytte.

Et eget pedo parti?? Et nyttig verktøy når nøytralisering er nødvendig. Og nei, det er DU som snakker om dreping, ikke jeg. Hvor har du det i fra? Vær s vennlig å ikke legg ord i min munn. Det er du ikke invitert til å gjøre.

Så hva mente du da?

Beskytt barna.

6249720[/snapback]

Beskytt alle mot overgrep, inkludert de man er uenig med.

Lenke til kommentar
Når barnet utsettes for noe det tror er normalt, men etter hvert får en forståelse av at dette ikke er riktig fordi det vokser, oppnår nye erfaringer og bedre livsgrunnlag, så medfører den nye forståelse at de opplever det som et sterkt svik.

Ah, så påstanden din er altså at det ikke er sex i seg selv som er skadelig, men samfunnets holdninger rundt det? Det vil si at hvis samfunnet bejublet sex mellom voksen og barn så ville barnet ikke ta skade (med mindre det var mot barnets vilje)?

Interessant.

6249667[/snapback]

det er mer interessant at du enda ikke greier å argumentere for eget syn, men til stadighet må vri og vende på det andre sier her, og likevel blånekte for at du opptrer som en kverrulant.

har vist med eksempler hvordan det kan fungere, at du kun velger å lese den delen av konteksten som du kan vri til å bli helt gal er utenfor min fatteevne, og således anser jeg det som et forsøk på å sabotere diskusjonen fremfor å bidra til saklig diskusjon.

Lenke til kommentar
Når barnet utsettes for noe det tror er normalt, men etter hvert får en forståelse av at dette ikke er riktig fordi det vokser, oppnår nye erfaringer og bedre livsgrunnlag, så medfører den nye forståelse at de opplever det som et sterkt svik.

Ah, så påstanden din er altså at det ikke er sex i seg selv som er skadelig, men samfunnets holdninger rundt det? Det vil si at hvis samfunnet bejublet sex mellom voksen og barn så ville barnet ikke ta skade (med mindre det var mot barnets vilje)?

Interessant.

6249667[/snapback]

det er mer interessant at du enda ikke greier å argumentere for eget syn, men til stadighet må vri og vende på det andre sier her, og likevel blånekte for at du opptrer som en kverrulant.

Hva er mitt syn da?

har vist med eksempler hvordan det kan fungere, at du kun velger å lese den delen av konteksten som du kan vri til å bli helt gal er utenfor min fatteevne, og således anser jeg det som et forsøk på å sabotere diskusjonen fremfor å bidra til saklig diskusjon.

6250964[/snapback]

Når du kommer med en haug med irrelevant informasjon så gidder jeg selvsagt ikke å bruke tid på å svare på det. Jeg har aldri bedt deg om å bevise at overgrep skader folk.

Lenke til kommentar

Ja, og svaret ditt viste at påstanden din altså er at det ikke er sex i seg selv som er skadelig, men samfunnets holdninger rundt det. Det vil si at hvis samfunnet bejublet sex mellom voksen og barn så ville barnet ikke ta skade (med mindre det var mot barnets vilje). Dette er det direkte resultatet av de av argumentene dine som er relevante.

Lenke til kommentar
Ja, og svaret ditt viste at påstanden din altså er at det ikke er sex i seg selv som er skadelig, men samfunnets holdninger rundt det. Det vil si at hvis samfunnet bejublet sex mellom voksen og barn så ville barnet ikke ta skade (med mindre det var mot barnets vilje). Dette er det direkte resultatet av de av argumentene dine som er relevante.

6256224[/snapback]

joa, absolutt. Selvfølgelig underlig hvordan du får pyskologi til å bli om samfunnet, men for all del. Tillat meg å le, men jeg tror jeg sier meg ferdig med diskusjonen med deg. Du tilføyer ikke annet enn kverrulanse og annet vås :) god natt

Lenke til kommentar

Det er jo ganske så sant da at det ikke er sexen men samfunnets holdninger til det som skaper "overgrep". Overgrep er definert ut fra verdier som som regel har majoriteten i samfunnet bak seg, og folk flest kan være enige i. Det er ikke noe naturen har definert.

Hvis samfunnet ikke hadde vært så sexfiksert, og opptatt av ting rundt det seksuelle, og det bare hadde vært i den forstand som det er ment fra naturens side, til å formere seg, ville vi da kategorisert at en person som har levt lengre enn en annen og har sex med den yngre personen som overgriper ? Neppe.

Selvfølgelig så er det ekkelt og avskyelig med pedofili, og jeg er for at drastiske metoder skal kunne brukes mot denne gruppen personer.

Lenke til kommentar

6256224[/snapback]

har fundert over det du sa, og til en viss grad har du rett. Skadene som følge av det vi snakker om her kunne vært mindre om samfunnet ikke hadde stigamtisert og mistrodd offrene. Så lenge det er tilfellet så blir skadene eskalert kanskje tilsvarende effekten av å øke farten på en bil kontra bevgelsesenergi (eller hva det var)

Likefremt holder jeg på at slik jeg har forstått dge hittil så mener jeg at du er på de vide veier om hva som er sunt for barn og ungdom. Men jeg skal gi deg honnør for samfunnet sin manglende evene til å ta "sårbare emner" til overflaten og gjøre noe med offrene slik at de får en bedre tilværelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...