hardmongo Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 ..neida egentlig er han ingen tigger. det er bare søskenbarnet mitt som gjør seg så uskyldig han klarer. synes han fikk det bra til jeg. hva synes dere om bildet? er det noe dere ville endret på? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Vet ikke om jeg liker at det er tekst på skjorta. Også synes jeg øynene var ekle. Ellers veldig fint. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Ville endra lite og intet. Det er bra gjort. Stram og velfungerende komp, og artig effekt av den vide vinkelen du har brukt. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 takk for kommentarer! eirik_a: på hvilken måte er øynene ekle? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg følte at gutten så på meg gjennom skjermen, livaktig. Noe som understreker at du gjorde en god jobb når du tok bildet. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Blikket gir meg ikke noen tanker om at han tigger. Ser mer ut som om han bare stirrer fælt. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 eirik_a: ah.. det var det jeg prøvde å få til også.. takk and_mit: ok jeg synes det ser ut som han har lyst på iskrem.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes det ser ut som om han har tenkt å komme hoppende gjennom skjermen å kvele meg i ekte "the ring"-stil. Det understreker vel egentlig at det var et vellykket prortrett, når det vekker slikt i meg. Flott bilde! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Flott bilde ja! Synes øynene var veldig artige jeg! - Flott effekt... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Vet ikke helt om han har fått til å se inderlig uskyldig ut, mer utspekulert vil jeg si. Godt bilde er det lell. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Øynene ser kunstige ut. Fint bilde ellers. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Han ligner noe enormt på søskenbarnet mitt! *paranoid* Men et fantasisk bilde. Som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå