tOmma- Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har en Blaupunkt CD-avspiller (Valencia MP34) i bilen som har slått seg vrang på en eller annen måte. I går trykket jeg inn MUTE-knappen og skiftet track. Deretter slo jeg av MUTE-mode, men det kom fortsatt ikke noe lyd! Det samme problemet har jeg også når jeg har slått på radioen - det er ikke noe lyd. Vet noen hva jeg kan gjøre for å få tilbake lyden? Og før noen sier noe: JA, jeg har gått rundt og tenkt på å skifte cd-spiller! Edit: Jeg skulle spille av en CD, hvis noen lurte. Edit 2: 100 innlegg Takker for all hjelp! Endret 30. mai 2006 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du tar en hammer og et flatskrujern, som er stort nok til å bare dekke mute knappen. Du setter flatskrujernet mot muteknappen, og tar i alt du klarer med hammeren Min første tanke var at knappen ikke får kontakt når den presses inn. Du har ikke en fjernkontroll som kan oppheve mute ? Da hadde vært knappen og ikke noe inne i spilleren. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sjekk om spilleren har en reset-knapp. Om ikke, bryt strømmen et minutt eller to, det kan gjøre susen. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Sjekk om spilleren har en reset-knapp. Om ikke, bryt strømmen et minutt eller to, det kan gjøre susen. 6211009[/snapback] Jeg sa i første post at jeg skrudde av motoren og alt det der. Mener du at jeg burde koble fra batteriet? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Eller bare koble fra spilleren. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Får vel bare skru den spilleren ut da. Skal investere i en ny snart, så det passer vel bra å få den ut nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå