Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noe skriker i Audi A4, mens jeg svinger :S

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg pleier å vri rattet, og jo mer jeg kommer nærmere maks utslag så gir den ett pip eller to, men når jeg vrir helt til enden og hvis jeg presser den mot enden av rattutslaget så skriker den en del....

Hva er galt?

(forresten en Audi A4 TDI, 98)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
servoreima som slurer tenker jeg.

kjøp ny og bytt ;) evt prøve og stramme den du har.

6210503[/snapback]

Hakke motorbukk :p

Tror jeg må ha ut motoren for å skifte luftfilter bare jeg :)

Hehehe neida :p ,men er ikke lenge til man må det da..... og leverer til verksted tror jeg :D

Lenke til kommentar
Har du nok servovæske? Kjørte en Volkswagen Vento engang og den begynte og pipe/skrike ved fullt rattutslag når det var for lite.

6219389[/snapback]

Nok Servo olje....

Og KREMT...... Møller justerte den tilbake de....og de gjorde det i samme pris som de fikk for motorbytte ;)

Vil du kjøpe bilen nå kanskje?...lite kjørt bil.....eller kanskje jeg skal dra til en forhandler med den?...Eller hva sier du kremt?

Endret av nokia4life
Lenke til kommentar

Du bør også sjekke bremseklossene foran. Noen biler har elektronisk varsling av slitte bremseklosser. Bremseklossen har en "metalldings" som danner en sluttet krests når klossen er nesten utslitt. Av og til kan denne avstanden være så liten at fullt rattutslag vil kunne være nok til at kretsen blir sluttet. Dette skjedde på min Toyota. Til å begynne med trodde jeg også det var noe galt med servoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...