Denim Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 God aften alle sammen! Jeg vurderer å kjøpe meg et Logitech Z-5500 surround sett. Har lest at suben som følger med er en kraftig liten krabat. Men.. saken er den at jeg bor i en sokkel leilighet, og vil helst ikke forstyrre hele huset når jeg spiller.. Derfor lurer jeg på om volumet på subwooferen kan justeres ned, uavhengig av de andre høyttalerne? Kommer til å koble anlegget til playstation og tv`n. Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 God aften alle sammen!Jeg vurderer å kjøpe meg et Logitech Z-5500 surround sett. Har lest at suben som følger med er en kraftig liten krabat. Men.. saken er den at jeg bor i en sokkel leilighet, og vil helst ikke forstyrre hele huset når jeg spiller.. Derfor lurer jeg på om volumet på subwooferen kan justeres ned, uavhengig av de andre høyttalerne? Kommer til å koble anlegget til playstation og tv`n. 6210294[/snapback] ----------------- Ja,subben kan justeres ned med fjernkontrollen. Jeg må gjøre det selv ,da jeg også bor i en sokkeleilighet. Den høres godt skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Denim Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 God aften alle sammen!Jeg vurderer å kjøpe meg et Logitech Z-5500 surround sett. Har lest at suben som følger med er en kraftig liten krabat. Men.. saken er den at jeg bor i en sokkel leilighet, og vil helst ikke forstyrre hele huset når jeg spiller.. Derfor lurer jeg på om volumet på subwooferen kan justeres ned, uavhengig av de andre høyttalerne? Kommer til å koble anlegget til playstation og tv`n. 6210294[/snapback] ----------------- Ja,subben kan justeres ned med fjernkontrollen. Jeg må gjøre det selv ,da jeg også bor i en sokkeleilighet. Den høres godt skal jeg si deg. 6210619[/snapback] Men når du justerer ned, så går det greit, right? Kan den justeres så lavt man vil, helt til den forsvinner helt? (ikke at det blir aktuelt, men... ) Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 God aften alle sammen!Jeg vurderer å kjøpe meg et Logitech Z-5500 surround sett. Har lest at suben som følger med er en kraftig liten krabat. Men.. saken er den at jeg bor i en sokkel leilighet, og vil helst ikke forstyrre hele huset når jeg spiller.. Derfor lurer jeg på om volumet på subwooferen kan justeres ned, uavhengig av de andre høyttalerne? Kommer til å koble anlegget til playstation og tv`n. 6210294[/snapback] ----------------- Ja,subben kan justeres ned med fjernkontrollen. Jeg må gjøre det selv ,da jeg også bor i en sokkeleilighet. Den høres godt skal jeg si deg. 6210619[/snapback] Men når du justerer ned, så går det greit, right? Kan den justeres så lavt man vil, helt til den forsvinner helt? (ikke at det blir aktuelt, men... ) 6210663[/snapback] ------ Ja ,helt ned til du ikke hører noe bass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=223109 les den før du kjøper da. Z5300 er den gamle versonen Lenke til kommentar
Denim Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=223109les den før du kjøper da. Z5300 er den gamle versonen 6211751[/snapback] Mener du at logitech anlegg har mer "gjennomtrengende" bass ved samme volum enn andre merker? Hvordan er Klipsch ProMedia GMX D-5.1 sammenlignet med Z-5500? Er dette anlegget noe å satse på? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror det er ett bedre anlegg på alle måter. Tror også det har mer moderat bass enn det Z-5500 har. Z-5500 er jo kjent for å ha (for)mye bass Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=223109les den før du kjøper da. Z5300 er den gamle versonen 6211751[/snapback] Nei, Z-5300 er ikke den gamle versjonen. Z-5500 er oppfølgeren til Z-680. Z-5300 er en "lett" versjon av Z-5500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå