Gå til innhold

Nye bilder av Twilight Princess (Zelda)

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.gfdata.de/archiv05-2006-gamefront/zeldawii07.jpg

ÆSJ!

Det så jo helt drit ut.

Ser ut som de har hevet standard, blur-overlay-glow på hele scenen.

Så ikke bra ut.

Ikke det at grafikken blir dårlig, men akkurat det bildet så drit ut.

6227071[/snapback]

Linken fungerte ikke, prøv å linke en gang til ;) Vanskelig å vite hvilket bilde du sikter til når linken ikke fungerer. Med nærmere ettertanke er det nok dette bildet du mener. Jeg synes ikke at det ser drit ut. Dette med blur-overlay-glow so m du så fint kaller det er nok bare slik grafikken blir seendes ut i enkelte scener. Twillight PRincess streber ikke etter realistisk grafikk, men kjører tegneserieaktig grafikk. Det er en del av det artistiske designet/grafikken i TP.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

ÆSJ!

Det så jo helt drit ut.

Så ikke bra ut.

6227071[/snapback]

Linken fungerte ikke, prøv å linke en gang til ;) Vanskelig å vite hvilket bilde du sikter til når linken ikke fungerer. Med nærmere ettertanke er det nok dette bildet du mener. Jeg synes ikke at det ser drit ut. Dette med blur-overlay-glow so m du så fint kaller det er nok bare slik grafikken blir seendes ut i enkelte scener. Twillight PRincess streber ikke etter realistisk grafikk, men kjører tegneserieaktig grafikk. Det er en del av det artistiske designet/grafikken i TP.

6227931[/snapback]

Dette er faktisk hvordan Twilight Kingdom (den andre dimensjonen) vil se ut i spillet. Tidligere var det gråskala, men dette er endret til slik du ser på det bildet. Så det er ikke slik verden ellers ser ut i Twilight Princess.

Lenke til kommentar

ÆSJ!

Det så jo helt drit ut.

Så ikke bra ut.

6227071[/snapback]

6227931[/snapback]

Dette er faktisk hvordan Twilight Kingdom (den andre dimensjonen) vil se ut i spillet. Tidligere var det gråskala, men dette er endret til slik du ser på det bildet. Så det er ikke slik verden ellers ser ut i Twilight Princess.

6228690[/snapback]

Håper bare det ikke ser sånn ut. Jeg har grafikkprogrammering som hobby, og det er slikt det blir seende ut dersom jeg hiver glow på maks uten å begrense meg.

Og Zelda er fett spill og alt, men akkurat det screenshottet så helt forjævlig ut. De skulle heller kjørt det i sort-hvit da. Hadde vært dritfett om de kunne kjørt HDR sort-hvitt, men det blir vel litt vanskelig, jeg vet ikke. Uansett, det går ikke an å begrunne akkurat det bildet med at "zelda skal se tegneserie ut, og ikke realistisk". Det ser stygt ut. Mulig det ser bra ut i bevegelse osv, men akkurat det screenshottet ser stygt ut, skjønner ikke hvorfor noen skal prøve å forsvare det ene screenshottet, det virker litt fanboyish. yeah,yeah. hurra hurra :)

http://www.gfdata.de/archiv05-2006-gamefront/01710.html

(bilde nr 7, linking ser ikke ut til å fungere, av en eller annen grunn)

Se hvor fæl og overeksponert grumsete glow det er der!

Ikke noe annet enn stygt!

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

6229036[/snapback]

Kan du ikke LESE hva jeg skriver da? Dette er hvordan Twilight Kingdom vil se ut når du entrer den dimensjonen. Det er slik stilen vi se ut BARE der og ikke ellers i spillet.

Personlig synes jeg dette ble bedre enn når det var gråtonet. Var så trist da.

Bilde 6-10 er fra Twilight Kingdom. Resten er hvordan spillet ellers ser ut.

Kan noen si meg hva Wii er?!?!?!

Det er Nintendos neste hjemmekonsoll som kommer i høst en gang.

Du kan lese litt her:

http://revolution-fan.net/info.php

Endret av TCi
Lenke til kommentar

6229036[/snapback]

Kan du ikke LESE hva jeg skriver da? Dette er hvordan Twilight Kingdom vil se ut når du entrer den dimensjonen. Det er slik stilen vi se ut BARE der og ikke ellers i spillet.

6229131[/snapback]

Oh, shit, nei, faen jeg glemte å lære meg å lese, jeg tenkte det var nok å lære meg å skrive. Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til, for bokstavene blir bare rot. Vent litt så skal jeg få microsoft sam til å lese opp for meg...

Aha. Ja, men, trenger vel faen ikke skade folks retina bare fordi man er i en annen dimensjon. Det er bare så utrolig latskap å lage en annen dimensjon ved å hive på glow på alt. dersom man kontrollerer glowen, så kan det se bra ut, men det ser ikke ut til å bli gjort. Håper det ser bra ut i bevegelse og/eller at de tweaker/forandrer det fram til launch.

Endret av _vamecum
Lenke til kommentar

6229036[/snapback]

6229131[/snapback]

Oh, shit, nei, faen jeg glemte å lære meg å lese, jeg tenkte det var nok å lære meg å skrive. Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til, for bokstavene blir bare rot. Vent litt så skal jeg få microsoft sam til å lese opp for meg...

Aha. Ja, men, trenger vel faen ikke skade folks retina bare fordi man er i en annen dimensjon. Det er bare så utrolig latskap å lage en annen dimensjon ved å hive på glow på alt. dersom man kontrollerer glowen, så kan det se bra ut, men det ser ikke ut til å bli gjort. Håper det ser bra ut i bevegelse og/eller at de tweaker/forandrer det fram til launch.

6229170[/snapback]

Du får skrive til Nintendo og ytre din mening. Men de er sikkert for late og uerfarne, så de gidder vel ikke gjøre noe med det.

Bra du klare å lese og skrive, ikke alle som kan det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...