Gå til innhold

Nye bilder av Twilight Princess (Zelda)


TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål though: Er Wii- og GC-versjonene identiske, eller er det noe ekstra/mangler i noen av dem?

6210462[/snapback]

Wii-versjonen får 16x9 og kjører i 480p. GC sin er bare 4x3 og standard oppløsning tror jeg. Skal sjekke om jeg finner bekreftelse. Bildene er fra den til Wii.

 

 

EDIT

 

I think that in the end the two versions will look and play very similarly. The GameCube build will turn out just fine. But honestly, you can bet that you're going to get the most bang for your buck with the Wii option. We already know it runs in 16x9 widescreen on Wii, which won't be an option on GameCube.

 

Ingen ord om hvilken oppløsning, men skal ikke forrundre meg at Wii får 480p, noe de fleste spill til Wii har brukt til nå.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Men ingen forskjeller i spillets innhold med andre ord? Bortsett fra hvordan man styrer?

6210716[/snapback]

Nei, innholdet blir det samme. Wii vil muligens få noen grafiske oppdateringer, men ikke store forskjellen. 16x9 støtten blir nok den største forskjellen her ja.

Lenke til kommentar

Er det en ting som er sikkert er det at Wii kan produsere god grafikk. De som ikke tror dette bør fanden meg ta å se på de bildene. Det der er et kunststykke av grafikk sier nå jeg. Kantene er fine og runde. Lyseffektene er veldig bra. Noe jeg hvertfall får intrykk av på bildet med lavaen. og de to lyse bildene med Link som ulv.

 

Vanneffektene, som man ikke får noe godt intrykk av gjennom disse bildene, er upåklagelige og vannet ser nydelig ut. Det finnes diverse videoer som viser dette veldig bra. Så jeg gleder meg rett og slett som en linten unge nå! Gi meg styrke!

Lenke til kommentar

Det viser jo kor kraftig Gamecuben er, og kva me kan vente ifrå Wii etterkvart. Vannet synes eg er dårleg i forhald til kva som er standard idag. Det er ikkje ekte refleksjoner med i det heile tatt. Her trur eg Wii vil gjere ein mykje betre jobb enn Gamecube, det kjem vell ann på om Nintendo i det heile tatt vil implementere det for Wii.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Minner litt om inntrykket jeg fikk av Ocarina of Time og Shadow of the Colossus dette! (grafikkmessig altså)

 

Da gleder vi oss jo ikke mer, gjør vi? :hrm:

Lenke til kommentar
Vannet synes eg er dårleg i forhald til kva som er standard idag. Det er ikkje ekte refleksjoner med i det heile tatt. Her trur eg Wii vil gjere ein mykje betre jobb enn Gamecube, det kjem vell ann på om Nintendo i det heile tatt vil implementere det for Wii.

6210889[/snapback]

Der er nok jeg uenig. Jeg synes vannet ser nydelig ut. BAttlefield 2 og FarQry har begge veldig kunstige vann i forhold. Vannet i FarQry er jo så lyseblått og rart at det ikke ligner grisen. Greit nok at vannet ser pent ut. Men det er da søren meg ikke realistisk i det hele tatt.

 

Jeg har ikke spillt alle spillene i verden, men ville tørre å påstå at FarQry er et av spillene med bedre vanneffekter. Men helt personlig, utifra de videoene jeg har sett, mener jeg at Twillight Princess har mye finere vann.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Jeg har ikke spillt alle spillene i verden, men ville tørre å påstå at FarQry er et av spillene med bedre vanneffekter. Men helt personlig, utifra de videoene jeg har sett, mener jeg at Twillight Princess har mye finere vann.

6210926[/snapback]

 

Oblivion etter du laster ned en mod som får vannet til å ikke se ut som gjørme :p

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spillt alle spillene i verden, men ville tørre å påstå at FarQry er et av spillene med bedre vanneffekter. Men helt personlig, utifra de videoene jeg har sett, mener jeg at Twillight Princess har mye finere vann.

6210926[/snapback]

 

Oblivion etter du laster ned en mod som får vannet til å ikke se ut som gjørme :p

6210983[/snapback]

Hehe, du sier noe der du. Både Morrowind og Oblivion hadde ganske håpløst standard vann. Men med brukermodifikasjoner ble jo dette vannet veldig bra. Men dette ble vel litt off-topic. Uansett. At Wii og GameCube greier å presse ut så bra grafikk tyder på at det ligger mer rå kraft inne i vår kjøre Wii. :)

Lenke til kommentar

Herlig herlig herlig! :yes:

 

De bildene der oser av stemning, eg kjente de varmet faktisk. En slik følelse eg fikk når eg spillte Ocarina of Time, unikt. Eg gleder meg så inni hellvette til denne tittelen. Dette blir kansje det beste spillet på mange år for meg altså.

 

EDIT: Og eg er sikkert ikkje åleine om å ha kost meg i uttalige timer med fiskinga i OOT.Denne gangen med wii kontrollerene MÅ det bare blir herlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Herlig herlig herlig! :yes:

 

De bildene der oser av stemning, eg kjente de varmet faktisk. En slik følelse eg fikk når eg spillte Ocarina of Time, unikt. Eg gleder meg så inni hellvette til denne tittelen.  Dette blir kansje det beste spillet på mange år for meg altså.

 

EDIT: Og eg er sikkert ikkje åleine om å ha kost meg i uttalige timer med fiskinga i OOT.Denne gangen med wii kontrollerene MÅ det bare blir herlig.

6212283[/snapback]

Hehe, så sant så sant. Jeg husker den gangen jeg og broren min fant juksesluken. Det var morsomt det! Vi dro inn svære fisker på strak arm. Uheldigvis ville ikke eieren av dammen godkjenne fisken vår siden vi hadde brukt juksesluk. Var vel egentlig rettferdig , men det var en pokker så stor fisk.

Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til Wii, jeg. Og med Virtual Console eller hva det heter skal jeg sørge for å få spilt alle Zelda-spillene etter det for SNES, som er det siste jeg prøvde :(

 

Men Zelda for SNES var helt sykt bra. Det samme gjelder Super Mario World.

 

Gode gamle dager da jeg faktisk spilte konsoll. Nå sitter jeg med PS2 og digger bl.a. God of War, men det blir nok ikke noe GoW3 på meg. Bra GoW2 kommer for PS2 ;)

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som irriterer meg med Zelda-spillene så er det at jeg aldri har fått prøvd de.. :blush:

Skulle kjøpe et av de til N64 for mange år siden, men de var utsolgt den dagen og jeg fikk meg det aldri.. Tenk om de hadde hatt det, da kunne det ha vært at jeg hadde sittet her med GameCube istedet for PlayStation 2...vet ikke om det var bra eller ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hvis det er noe som irriterer meg med Zelda-spillene så er det at jeg aldri har fått prøvd de.. :blush:

Skulle kjøpe et av de til N64 for mange år siden, men de var utsolgt den dagen og jeg fikk meg det aldri.. Tenk om de hadde hatt det, da kunne det ha vært at jeg hadde sittet her med GameCube istedet for PlayStation 2...vet ikke om det var bra eller ikke...

6214009[/snapback]

 

Jeg er en av de uten N64, men jeg har fått spilt spillene hos en slektning. Fine greia er jo at du får prøvd Ocarina of Time og Twilight Princess om du skaffer en Wii!! Så får jeg endelig Zelda-spillene i egen stue isteden for andre sine :)

 

Edit: Forøvrig så er ikke Playstation noen dårlig handel heller, FF7->10 (og andre spill, naturligvis) har underholdt meg i utallige timer :)

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...