ingveh Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 God kveld! Er for tiden på utikk etter ny LCD-skjerm, håper noen kan hjelpe meg litt Krav Ikke mindre enn 19" Bra fargegjengivelse Skal brukes til Surfing Photoshop Litt videoredigering Den skal altså ikke brukes til spilling, og trenger ikke å være noen spillskjerm - på noen måte. Pris Helst ikke over 2000, men jeg kan strekke meg litt oppover dersom det er nødvendig. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Min er erfaring er at skjermer fra samsung er veldig gode generelt. 2295 på komplett Er mulig du finner billigere noen plasser. Men jeg mener værtfall at om du ikke finner noe annet(billigere) så er den verdt å se på Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Litt uenig med Edge der, har en Samsung her som mangler den helt gode fargegjengivelsen... Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Litt uenig med Edge der, har en Samsung her som mangler den helt gode fargegjengivelsen... 6210309[/snapback] Jeg har værtfall bare gode erfaringer med samsung. Både min 19" og mobilskjermer :!: Pluss at jeg har fått det intrykket etter å selv ha jaktet på en ny skjerm. Endte forsåvidt opp med laptop Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 En kompis av meg har denne og er strålende fornøyd. Men vil du ha wide? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Litt uenig med Edge der, har en Samsung her som mangler den helt gode fargegjengivelsen... 6210309[/snapback] innstaler "natrual color" kan hentes på samsung sine sider. EDIT: hehe qutot feil person Endret 1. juni 2006 av oddis89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Litt uenig med Edge der, har en Samsung her som mangler den helt gode fargegjengivelsen... 6210309[/snapback] det kommer jo helt ann på skjermen også da. Samsung har jo ca 20+ modeller de selger, det er jo klart at disse har varierende egenskaper Men slik er det jo med de fleste skjermprodusenter. Ikke gå etter spillskjermer hvis du vil ha gode fargeegenskaper. disse ofrer ofte fargegjengivelse for hurtige oppdateringsfrekvenser. Endret 1. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 oddis89: Er ikke dum, har installert alt som følger med jeg... MrLee: Er ingen spillskjerm, men den er kanskje ikke i toppklassen. ... bare poengterte, egentlig, at det blir feil å anbefale alt av Samsung, det er ikke alt av det som duger. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 oddis89: Er ikke dum, har installert alt som følger med jeg... MrLee: Er ingen spillskjerm, men den er kanskje ikke i toppklassen. ... bare poengterte, egentlig, at det blir feil å anbefale alt av Samsung, det er ikke alt av det som duger. 6223555[/snapback] og natrual color fungerte ikke? ble skuffet med en gagn jeg og når jeg fikk min synchmaster 970P men etter jeg fikk slått på natrual color ble det mye bedre... før jeg fikk slått den på var det som om fargene hadde vært for mye i sola. falmet liksom... dårlig forklart i know... er litt offtopic dette men Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ingen som vet hvordan fargene på Syncmaster 920N er da? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du er litt gnien synes jeg. En får ikke en bra 19" for 2000kr. En kan kanskje få no OMGHax0rlavMS-G4M3r-skjerm2k-drit, men en bra skjerm for 2000 spenn finner du nok ikke. Spesielt siden du skal bruke den til PS og videoredigering. Gode farger koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå