FpsStu Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Skyld på pollen, det gjør jeg med alt nå for tida... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Merksnodige greier, noen ganger virker det som kroppen virkelig trenger en oppladning. Husker at jeg våknet midt på dagen den 2. januar etter en mildt sagt heftig nyttårsfeiring. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 For mange, mange år siden da vi var på klassetur til Risør, gikk det en del døgn uten søvn. Vi skulle sove i telt og greier, men det var få som prioriterte søvn fremfor å være oppe og ute om nettene. Jeg vil anta det ble 2, maks 3 timers søvn tilsammen på 3-4 døgn. Ikke klarer jeg å sove på noe som beveger seg heller. Det være seg tog, buss, båt eller fly (med unntak av Herkules'en på vei hjem fra Nato-øvelsen etter 3 uker i felt), så hjemturen ble også søvnløs. Vel hjemme igjen la jeg meg i 16-tida, utkjørt overtrøtt og helt tappa for krefter. Ble vekket av mamma kl 17:00 dagen etterpå hvorpå hun lurte om jeg var sulten, det var jo tross alt et døgn siden sist jeg spiste noe. På mine seinere dager så har de helt lange cowboystrekkene uteblitt. Det hender det går litt utpå formiddagen søndag etter ei kule, men total-antallet med søvntimer overskrider skjelden 9 nå tildags. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hmm, sove lenge er lett. Jeg sover lett 2-3 dager om jeg får være i fred, eller ikke må på do stort sett er det 15-19 timer søvn i helgene, så våke en bit og sove resten av helgen å gjøre seg klar til jobb. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sov visst også bort dagen idag, egentlig skole. Men våkna ikke av vekkerklokka i det hele tatt... Og vekkerklokka mi er en winamp plugin som spiller metal, snålt... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sov visst også bort dagen idag, egentlig skole. Men våkna ikke av vekkerklokka i det hele tatt... Og vekkerklokka mi er en winamp plugin som spiller metal, snålt... 6215421[/snapback] Hehe, sånt funker dårlig min pc spiller metal 24/7 og der er alt fra abruptum til Z-something Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mareritt: Legge seg fredag etter skolen.. Våkne opp mandag, 15 min forsent til eksamen. WOOT Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hmz...får ikke så mye søvn for tiden...har så mye snørr i at jeg skjønner ikke at d går ann. VÅknet kl 6.30 idag med et lass av snørr i halsen, og en fin sur smak i kjeften. Sprang opp å spytta til jeg nesten spøy... æsj.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hmz...får ikke så mye søvn for tiden...har så mye snørr i at jeg skjønner ikke at d går ann. VÅknet kl 6.30 idag med et lass av snørr i halsen, og en fin sur smak i kjeften. Sprang opp å spytta til jeg nesten spøy... æsj.. 6216251[/snapback] Hadde en slik selv i går, jeg viste ikke at det gikk an å ha så mye slim i kroppen Ble så facinert over all gørra at jeg vurderte å ta bilder av det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tar du deg ett friår fra skole og alt, blir det fort til at dagen går unna... Det kan jeg skrive under på.Men du hadde vel underskudd på søvn da sikkert? 6212366[/snapback] Har friår nå, så vet hvor jævlig det er 6212730[/snapback] Digg den første måneden, så går det bare nedover 6212783[/snapback] Jeg er inni måned nummer 13 nå. Storkoser meg fremdeles. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 I går la jeg meg ca kl 01.00, og da jeg våkna i dag var klokken halv fem. Jeg trodde med en gang det var om morgenen, men jeg var ikkk så veldig trøtt så jeg sjekka klokka, og den var 16.30! Jeg fatter ikke hvordan jeg greide å sove 15 og en halv time sammenhengende Da jeg sto opp spurte faren min meg som hadde vært hjemme en times tid, han spurte meg om hvor jeg var, siden det fremdeles var låst... så svarte jeg "jeg har... sovet..." han trodde selfølgelig at jeg hadde lagt meg igjen etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen Men, hva kan det komme av? At jeg plutselig en dag sover nesten 16 timer uten å mokke? 6210150[/snapback] Du er helten min. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Må være noe mystisk som har skjedd.Selv våkna jeg 14:30 i dag.. ALDRI om jeg skal våkne så seint igjen. 6210445[/snapback] Våkner rett som det er senere enn 14.30. Er ikke skapt for å stå opp tidlig Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hmz...får ikke så mye søvn for tiden...har så mye snørr i at jeg skjønner ikke at d går ann. VÅknet kl 6.30 idag med et lass av snørr i halsen, og en fin sur smak i kjeften. Sprang opp å spytta til jeg nesten spøy... æsj.. 6216251[/snapback] Hadde en slik selv i går, jeg viste ikke at det gikk an å ha så mye slim i kroppen Ble så facinert over all gørra at jeg vurderte å ta bilder av det 6216668[/snapback] Jeg bli faan ikke facinert...den slim smaken er til å dø av. SUUURT og tørt, hater å sove for tiden Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Dette er vanlig for meg, i det siste har døgnrytmen min gått til helvete igjen, sover til sånn klokka 9 på kvelden, legger meg rundt 12 etc. Jeg hadde vært oppe i 55 timer på et lan engang, kom hjem og sov 28 timer i strekk, det var fett...=D Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tar du deg ett friår fra skole og alt, blir det fort til at dagen går unna... Det kan jeg skrive under på.Men du hadde vel underskudd på søvn da sikkert? 6212366[/snapback] Har friår nå, så vet hvor jævlig det er 6212730[/snapback] Digg den første måneden, så går det bare nedover 6212783[/snapback] Jeg er inni måned nummer 13 nå. Storkoser meg fremdeles. 6217350[/snapback] Jeg er på tredje året, koser meg fortsatt. Første året sov jeg lett 20 timer hver sove-periode. Men så var jeg gjerne oppe 1.5-2 døgn imellom. Nå er jeg heldig om jeg klarer å få meg 12 timer søvn. Til tross for at jeg har all den tiden jeg kan ønske meg. Men døgnrytmen er jo helt ødelagt. Står opp om morgenen ene dagen, formiddagen neste, så ettermiddagen, så kvelden, så midnatt, så begynner det på nytt. Lenke til kommentar
veos Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 La meg rundt 04:30 natt til søndag. Jeg våknet 01:00 på søndagsnatten.. Mamma og pappa trodde jeg var hos en kompis! Var helt vekke når jeg våknet.. Visste ikke hva jeg hadde gjort eller noe slikt.. Fysj. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tiden før jeg skulle i millitæret gjorde jeg ingenting annet en å spille data og sove. Det var en hard og brutal overgang å gå ned fra 14 timer søvn til bare 5. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tar du deg ett friår fra skole og alt, blir det fort til at dagen går unna... Det kan jeg skrive under på.Men du hadde vel underskudd på søvn da sikkert? 6212366[/snapback] Har friår nå, så vet hvor jævlig det er 6212730[/snapback] Digg den første måneden, så går det bare nedover 6212783[/snapback] Jeg er inni måned nummer 13 nå. Storkoser meg fremdeles. 6217350[/snapback] Å jeg er i slutten av mitt andre friår, å koser meg fremdeles, men nå er nok Skal begynne å gjøre noe nå, men det var verdt det! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Har bare en ting å si i denne tråden her.... jeg er B-menneske for ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå