Gå til innhold

Hjelp, jeg sov bort dagen

Anbefalte innlegg

I går la jeg meg ca kl 01.00, og da jeg våkna i dag var klokken halv fem. Jeg trodde med en gang det var om morgenen, men jeg var ikkk så veldig trøtt så jeg sjekka klokka, og den var 16.30!

Jeg fatter ikke hvordan jeg greide å sove 15 og en halv time sammenhengende :dontgetit:

Da jeg sto opp spurte faren min meg som hadde vært hjemme en times tid, han spurte meg om hvor jeg var, siden det fremdeles var låst... så svarte jeg "jeg har... sovet..."

han trodde selfølgelig at jeg hadde lagt meg igjen etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen :p

Men, hva kan det komme av? At jeg plutselig en dag sover nesten 16 timer uten å mokke? :blink:

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner på jobb kl 05:30.. må stå opp 04:10 hver dag. Er sinnsykt trøtt når jeg kommer hjem kl 14:30 på ettermiddagen, og må legge meg til å sove. Står opp i 17 tiden for å være litt sammen med samboeren på kveldstid. Er ikke trøtt på kvelden i det hele tatt, og får ikke sove om natten. Sover gjennomsnittlig en time om natten og to tre timer om dagen. Er dødssliten...

Lenke til kommentar
Jeg begynner på jobb kl 05:30.. må stå opp 04:10 hver dag. Er sinnsykt trøtt når jeg kommer hjem kl 14:30 på ettermiddagen, og må legge meg til å sove. Står opp i 17 tiden for å være litt sammen med samboeren på kveldstid. Er ikke trøtt på kvelden i det hele tatt, og får ikke sove om natten. Sover gjennomsnittlig en time om natten og to tre timer om dagen. Er dødssliten...

6211033[/snapback]

du har en hard hverdag.. :cool:

Lenke til kommentar
Tar du deg ett friår fra skole og alt, blir det fort til at dagen går unna... Det kan jeg skrive under på.

Men du hadde vel underskudd på søvn da sikkert?

6212366[/snapback]

Har friår nå, så vet hvor jævlig det er :(

6212730[/snapback]

Digg den første måneden, så går det bare nedover :p

Lenke til kommentar
Tar du deg ett friår fra skole og alt, blir det fort til at dagen går unna... Det kan jeg skrive under på.

6212366[/snapback]

6212730[/snapback]

6212783[/snapback]

Stemmer :p

Jeg og en kamerat tenkte å ta oss en jogge / løpe tur.

Klarte vel å løpe 10 meter, og jogge 30 meter.. :!:

Sitter inne med pc'en 24/7 og råtner helt bort, og er fattig som en gateligger.

Lenke til kommentar

6212366[/snapback]

6212730[/snapback]

6212783[/snapback]

Stemmer :p

Jeg og en kamerat tenkte å ta oss en jogge / løpe tur.

Klarte vel å løpe 10 meter, og jogge 30 meter.. :!:

Sitter inne med pc'en 24/7 og råtner helt bort, og er fattig som en gateligger.

6212866[/snapback]

Hehe, skjønner! Men er bare å ta seg i sjøl nakken, sett en dato og bestem deg skikkelig for å gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...