ErlendRU Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Når jeg skal motta eller sende mms med D500 får jeg som sagt "Ikke tilgjengelig bærer". Har bare kontantkort fra telenor, og har lasta ned mms oppsettet dems opptil flere ganger. Regner med at noe i innstillingene der er feil. Profilnavn: Telenor MMSServer URL: http://mmsc/ Proxy: Aktiver Versjon: 1.0 GPRS-innstillingene IP-adresse: 10.10.10.11 Port: 8080 APN: mms Brukernavn: std Passord: *** Noe der som er feil? Hva er feil hvis ikke? Har funket fint før. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Høres ut som gprs tilgangen på abonnementet ditt kan ha fallt ut..... Ta kontakt med 09000 og be de sjekke, evnt oppdatere. Endret 30. mai 2006 av kjellml Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ingen måter jeg kan fikse det på sjøl? Edit: Ja, ser nå at Opera Mini og sånt ikke funker heller, så du har nok rett. Endret 30. mai 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Prøv å slå telefon av/på. Gprs kan falle ut hvis du har vært tom på ringesaldo feks.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hahaha! Fy søren.. Funka. Skrur omtrent ALDRI av mobilen Tusen hjertelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå