Gå til innhold

Notice i EasyPHP 1.8

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man får bort "Notice:" i EasyPHP 1.8? Hvis det er mulig?

Denne "Notice:" er nesten akkurat som "Warning:", eller "Parse error:", bare at "Notice:" forekommer bare ved bruk av EasyPHP. Man må ha EasyPHP for å se den, dem blir ikke vist når jeg har lastet opp fila.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan man får bort "Notice:" i EasyPHP 1.8? Hvis det er mulig?

Denne "Notice:" er nesten akkurat som "Warning:", eller "Parse error:", bare at "Notice:" forekommer bare ved bruk av EasyPHP. Man må ha EasyPHP for å se den, dem blir ikke vist når jeg har lastet opp fila.

6210050[/snapback]

Du kan bruke dette i skriptet ditt

error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);

eller endre innstilling i php.ini

Lenke til kommentar

6210050[/snapback]

Du kan bruke dette i skriptet ditt

error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE);

eller endre innstilling i php.ini

6210156[/snapback]

Å endre php.ini funker absolutt ikke. "error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE" det er allerede slått av, men notice funker likevel. :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...