Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskin vil ikke lade

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Toshiba Satellite 1800 laptop som jeg har litt problem med. Den vil ikke lade batteriet når den står på. Hva kan dette komme av? Er ikke lenge siden jeg byttet batteriet pga. at det var utslitt og jeg hadde samme problemet med det gamle batteriet også. Om det har noe å si så kjører maskinen Windows 2000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ladern gir strøm ellers?

Da kan det være noe med elektronikken i selve pcen, eller at det har oppstått en feil på det nye batteriet.

6210906[/snapback]

Laderen gir strøm til maskinen når den står på, og lader helt fint når den er slått av. Som jeg skrev hadde jeg samme problem både med det gamle og det nye batteriet, så har utelukket at det kan være feil på batteriet.

Lenke til kommentar
Det er nok feil med selve pcen ja. Er den gammel?

Hilsen,

efikkan.

6211484[/snapback]

Den begynner å bli ganske gammel. Det er i allefall en celeron 800 mhz og 128 mb minne så da kan folket tenke sånn ca. hvor gammel den er. Maskinen er egentlig helt grei for surfing og andre grunnleggende ting bortsett fra spill. Men om det er et hardware problem vil jeg tro det er alt for dyrt å reparere at det lønner seg. Bruker den uansett ikke så veldi ofte på batteri.

Lenke til kommentar
Det er nok feil med selve pcen ja. Er den gammel?

Hilsen,

efikkan.

6211484[/snapback]

Den begynner å bli ganske gammel. Det er i allefall en celeron 800 mhz og 128 mb minne så da kan folket tenke sånn ca. hvor gammel den er. Maskinen er egentlig helt grei for surfing og andre grunnleggende ting bortsett fra spill. Men om det er et hardware problem vil jeg tro det er alt for dyrt å reparere at det lønner seg. Bruker den uansett ikke så veldi ofte på batteri.

6215597[/snapback]

Den er ikke så ny nei. Det var det jeg fryktet, for da er den ikke verdt å reparére. Det kan raskt bli noen tusen i reparasjon.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...