B4stian Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ja... telles spoileren med sammenslått eller utslått? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 4 linjer uansett, uten mulighet for diskusjon. 4 linjer er 4 linjer uansett hvor mye magi du forsøker å legge inn i det. De 4 linjene baseres på Diskusjon.no skinnet. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ett kjapt søk i kategorien "Tilbakemeldinger om forumet" med søkeordet "spoiler" ga i løpet av 0,5 sekunder denne: Spoiler i signatur. Spessielle regler for det? Altså omtalt før og funnet via søkefunksjonen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Ueland: Regner du mener det originale, og ikke det dynamiske? Og jeg ville tatt en liten mod-rundt i en stor tråd med de med signatur... så og si 90% av alle med en spoiler bryter den grensa. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 og sett browser-vinduet til 50px, da er det plutselig svært mange som har mer enn 4 linjer.. er det 4 linjeskift som er forbudt? det er jo umulig å vite hvor bred skjerm moderatorene har.. :/ Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 og sett browser-vinduet til 50px, da er det plutselig svært mange som har mer enn 4 linjer.. er det 4 linjeskift som er forbudt? det er jo umulig å vite hvor bred skjerm moderatorene har.. :/ 6252075[/snapback] :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 og sett browser-vinduet til 50px, da er det plutselig svært mange som har mer enn 4 linjer.. er det 4 linjeskift som er forbudt? det er jo umulig å vite hvor bred skjerm moderatorene har.. :/ 6252075[/snapback] Hvis du skifter til det normale skinnet så er det lik bredde for alle... da ser du hvor lang signatur du har. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 De 4 linjene baseres på Diskusjon.no skinnet. 6210028[/snapback] Hva er egentlig argumentet for at det skal være maks 4 linjer, selv om det er i en spoiler? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 De 4 linjene baseres på Diskusjon.no skinnet. 6210028[/snapback] Hva er egentlig argumentet for at det skal være maks 4 linjer, selv om det er i en spoiler? 6257578[/snapback] Er vel ganske enkelt at signaturene ikke skal ta ovehånd og lage et tivoli her... se på andre forum f.eks. Signaturene ødelegger mange forum. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er vel ganske enkelt at signaturene ikke skal ta ovehånd og lage et tivoli her... se på andre forum f.eks. Signaturene ødelegger mange forum. 6257821[/snapback] En spoiler link ser lik ut som en vanlig link. Hvordan blir det tivoli ut av det? I så fall burde vel linker også forbys? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Er vel ganske enkelt at signaturene ikke skal ta ovehånd og lage et tivoli her... se på andre forum f.eks. Signaturene ødelegger mange forum. 6257821[/snapback] En spoiler link ser lik ut som en vanlig link. Hvordan blir det tivoli ut av det? I så fall burde vel linker også forbys? 6261731[/snapback] For mange forummedlemmer i andre forum har både 8 og 10 linjer... En signatur skal være nøytral og ta liten plass, egentlig så er jo hele signaturen en vits da det sjelden står noe nyttig i den... (Det er bare min mening..) Endret 7. juni 2006 av datating Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 4 linjer uansett, uten mulighet for diskusjon. 4 linjer er 4 linjer uansett hvor mye magi du forsøker å legge inn i det. De 4 linjene baseres på Diskusjon.no skinnet. 6210028[/snapback] Og før var det hardware.no -utseendet... Kan dere vær så god å snart bestemme dere! Jeg vil ha en offisiell og grundig redegjøring på hvordan reglene for signatur er. Og ikke minst vil jeg at dere skal oppdatere signatur -reglene. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Er vel ganske enkelt at signaturene ikke skal ta ovehånd og lage et tivoli her... se på andre forum f.eks. Signaturene ødelegger mange forum. 6257821[/snapback] En spoiler link ser lik ut som en vanlig link. Hvordan blir det tivoli ut av det? I så fall burde vel linker også forbys? 6261731[/snapback] For mange forummedlemmer i andre forum har både 8 og 10 linjer... 6261755[/snapback] Du svarer fremdeles ikke på det jeg spør om: Hva er forskjellen på en vanlig link og en spoiler link? Begge tar én linje. Og hvordan kan én linje se ut som et tivoli? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her er en link Her er en vanlig link Edit: Ok forskjellen er at spoileren har tykk skrift. Men det er vel egentlig lov? Endret 7. juni 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Er vel ganske enkelt at signaturene ikke skal ta ovehånd og lage et tivoli her... se på andre forum f.eks. Signaturene ødelegger mange forum. 6257821[/snapback] En spoiler link ser lik ut som en vanlig link. Hvordan blir det tivoli ut av det? I så fall burde vel linker også forbys? 6261731[/snapback] For mange forummedlemmer i andre forum har både 8 og 10 linjer... 6261755[/snapback] Du svarer fremdeles ikke på det jeg spør om: Hva er forskjellen på en vanlig link og en spoiler link? Begge tar én linje. Og hvordan kan én linje se ut som et tivoli? 6262785[/snapback] Jeg snakker om når spoileren er åpnet opp.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Men hvorfor i all verden skal hva som skjer etter at du har klikket, ha noen innvirkning på denne diskusjonen? Begrensningen er vel der nettopp for å hindre tivoli-tilstander. Det er det ikke før du eventuelt velger å gå på tivoli ved å klikke. Hvis du klikker linken i signaturen min får du opp hundrevis av linjer. Teknisk sett er den eneste forskjellen på en spoiler link, og en vanlig link, at linjene vises uten å åpne ny side. Det er brukeren som selv velger å bli forstyrret! Jeg er selvfølgelig helt i mot mer enn 4 linjer/bilder som alltid er synlig - men ser ikke et problem med at det er mer enn det så lenge det er du selv som velger å se det. Jeg mener spoiler i signatur er helt genialt, nettopp fordi du kan ha "så mange linjer du vil" - helt uten at det er forstyrrende i det hele tatt. F.eks full hardware specs i signatur, uten at vi som er interessert i å lese innleggene trenger å bli forstyrret av det. Endret 7. juni 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 whatever he said ^^ er helt enig med det. har masse jeg gjerne skulle ha sagt. men det må derimot også være regler for hvor mange linjer det kan være i spoileren også. blir slit hvis alle skal ha 200 linjer i siggen sin. Jeg er også imot bilder i siggen. Det vil jeg ikke ha noe av. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kunne gjerne øke grensen på 1000 tegn. Når man bruker url tags blir de fort oppbrukt. Skulle gjerne hatt et par linker til i signaturen, men 988 tegn er brukt, så ikke plass da Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Kan seie meg einig med det Dotten. Ei alternativ/midlertidig løysing er å lage kortare URLar på http://i1.no/. Då vil du spare ein del teikn. Til dømes frå "https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=433&cmd=showentry&eid=1007" til http://i1.no/02a8/ Endret 14. juni 2006 av incanus Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Men mange av oss har angst for slike linker og følger de ikke. Så det er mye bedre at grensen blir utvidet med et par tusen tegn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kan seie meg einig med det Dotten. Ei alternativ/midlertidig løysing er å lage kortare URLar på http://i1.no/. Då vil du spare ein del teikn. Til dømes frå "https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=433&cmd=showentry&eid=1007" til http://i1.no/02a8/ 6310442[/snapback] Hehe, genialt. Skal prøve den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg