Housetown Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg skal ha meg en 50" plasma tv, hva burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Siden du ikke skriver noe om pris får vi starte på toppen da Pioneer PDP 506FDE er en veldig god tv, en av de bedre du får tak i til den prisen. Lenke til kommentar
Housetown Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) mellom 20-30 tusen, den du viste var litt i dyreste laget:) Endret 30. mai 2006 av Housetown Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Regner med det er HDTV du vil ha. Denne har jo bra spesifikasjoner. Har ikke sett på den selv da. Har stort sett erfaringer med den typen Pioneer jeg viste over. Ellers så skal qpvisjon også være bra. De lager plasma også tror jeg. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Pioneer 43" Plasma Denne er i prisklassen din og jeg kan varmt anbefale deg denne skjermen. Den har ekstremt lite innbrenning og jeg legger ikke merke til etterslep. Edit : Med lite innbrenning mente jeg selvfølgelig at det skal ganske mye til for at det skal bli innbrenning på denne skjermen. Du må være uheldig for å få innbrenning på den. Endret 31. mai 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Pioneer 43" Plasma Denne er i prisklassen din og jeg kan varmt anbefale deg denne skjermen. Den har ekstremt lite innbrenning og jeg legger ikke merke til etterslep. 6212664[/snapback] Ja, den er bedre enn den jeg kom med! Så gå heller for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå