Laibach Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Min far har en Nikon coolpix 5200 som frem til nå har fungert helt fint, men her om dagen kom det opp en blinkene rød hånd oppe til høyere i skjermen. Noen som vet hva dette er? Hvis ikke, noen som vet hvor jeg kan finne en brukermanual som kan fortelle meg hva dette er? Har sett litt rundt på Nikon sine sider, men finner bare små hurtigmanualer, som ikke er til mye hjelp.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvis du tar bilder i begrenset belysning (f.eks innendørs) uten blits, vil kameraet advare deg om at bildene kan lide under bevegelsesuskarphet pga. økt lukkertid i dårlig belysning. Slå blitsen på auto eller on, og se om dette hjelper. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 nei, det hjap ikke det... ingen som vet hvor jeg kan laste ned en brukermanual til dette kameraet, gjør ikke noe om det er på engelsk eller norsk, kan godt være på tysk for den saks skyld.... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal ha fulgt med manual med kameraet, både på papir og på CD. Ellers vet jeg ikke hvor du finner det på nettet. Men symbolet du snakker om, varsler om fare for bevegelsesuskarphet, så det er jo egentlig bare en fordel. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ser ut som det går å laste ned brukermanual ved å opprette en brukerkonto her; http://nikoneurope-en.custhelp.com/cgi-bin...li=&p_topview=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå