LarsLarsLars Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Heisann! noen som vet hvordan man overfører telefonboka (alle nr.) fra en sony ericsson k750 til en nokia 6280. Har prøvd via bluetooth men virker som det er forskjellig format på telefonlista på de to forskjellige telefonen. Noe program som "omgjør" telefonlista så nokia'n sjønner hva det er? Jeg orker ikke å kopiere til sim og til telefon osv. Blir bare dritt. Håper på svar. Hilsen Lars Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Anbefaler å få lagret tlfnr på outlook og senere overføre dem fra outlook til nokia. Dette skal gå utmerket. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvordan gjør jeg det da? er litt blank på akkurat dette:) Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Lagre alle nummer på sim-kort. Flytt over sim kort. Lagre til den nye telefonen. Har du bruksanvisningene eller knoter litt så er det fort gjort. Hvis du har VELDIG mange nummer så kan det bli ett problem. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Enkleste er som "Rakib" sa, og sync med outlook express eller vanlig outlook.. Dette er meget enkelt.. Hos meg dukket det automatisk opp når jeg installerte program varen til Nokia 6680. Men du kan jo ta deg en tur innom sony ericsson sine nettsider eller micrsoft sine vis du ikke får det til... Eller rett og slett ringe til en av dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå