eXpanium Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 skal teste quake 3 fpsen og lurte på kor eg finner demoane som folk bruker til å teste q3 med? ser blant anna at hw.no bruker "demo four" kor finner eg dei? Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 ingen som har den demoen? kom igjen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Her kan du se hvordan du kjører de forskjellige testene og kanskje en url til å laste dem ned...dessuten så tror jeg at du har feilpostet :wink: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 problemet er at eg har ingen demoer å kjøre... eg trenger en plass eg kan laste dei ned Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 ingen som har en demo som dere bruker til benchmark? hw.no gutta har vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 http://www.3dgamers.com/games/quake3arena/#filelist :google: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 SOm Biril har sagt i 3 poster på rad nå: GOOGLE. En god ting kan ikke sies for ofte vetu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå