Goscinny Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Tenkte jeg skulle lage meg en ny side igjen. Jeg tenkte å ha en side med et slags nyhetssystem alá Cutenews. Tingen er at jeg ønsker noe som kan organisere litt bedre - slik at jeg kan poste nyheter i forskjellige grupper. Jeg har heller ikke kunnskaper nok til å lage det selv, men jeg ser at mange hjemmesider har det, så jeg tenkte det kanskje lå en ferdig modell ute på nettet. Vet noen om en? Goscinny Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Cutenews kan da poste nyheter i forskjellige kategorier. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Cutenews kan da poste nyheter i forskjellige kategorier. 6213526[/snapback] Det er vel den versjonen som koster penger, er det ikke? Trodde ikke de gav ut gratisversjoner lengre, så jeg har benyttet meg av de eldre versjonene. BTW: Har kanskje funnet noe dugendes som likner en weblog. Goscinny Lenke til kommentar
harrir Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Cutenews koster da ikke noe? Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg kan vertfall det på min side, jeg har Cutenews 1,3 (den uten reklame nederst på siden).. Ellers sitter jeg å venter på http://www.ebascripts.com Endret 31. mai 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) I CuteNews 1.4.1 kan du gå til 'Options' -> 'Edit Categories' (nederst til høyre) og legge til kategorier. Deretter velger du kategori når du skriver nyhetene (det kommer opp en boks med 'Category' i 'Add news' når du har satt opp noen kategorier). For å inkludere riktig kategori på siden din, bruker du følgende kode. <?PHP $category = "2"; // 2 er ID på kategorien include("path/to/show_news.php"); ?> Endret 31. mai 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kan vertfall det på min side, jeg har Cutenews 1,3 (den uten reklame nederst på siden).. Ellers sitter jeg å venter på http://www.ebascripts.com 6214881[/snapback] Er det ikke den som koster penger da? Hvis nei, hvor kan jeg få den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå