Gå til innhold

Norsk Eksamen 2006! 3 klasse almenfag!

Anbefalte innlegg

Det er sikket ein del her som skal ha norsk eksamen i morgon og sliter like mykje som meg... Så kva med å slå våre hoder i sammen og finne ut kva som er mest sansynelig me få i morgon....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Eg tipper me får noko om å vera vaksen eller noko sånt, etter at hefte heiter "Generasjon".

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siden det handler om norsk eksamen, kan du lett starte med rettskrivingen her å skrive "eksamen" istendet for "examen" :)

På skolen vår var det eksamensdag i dag.

6209231[/snapback]

Ja, du er jo prakteksempelet på rettskriving.
Lenke til kommentar
siden det handler om norsk eksamen, kan du lett starte med rettskrivingen her å skrive "eksamen" istendet for "examen" :)

På skolen vår var det eksamensdag i dag.

6209231[/snapback]

Ja, du er jo prakteksempelet på rettskriving.

6217853[/snapback]

hihi

faen så til helv**** det gikk på eksamen i går........

Lenke til kommentar

Noen som har Bedriftsøkonomi II eksamen imorgen?

På forberedelesarket står det at jeg skal forberede meg til å ta opp noen saker, inkludert en om bonusordninger som tiltak for å få ned sykefraværet.

Styret er usikker på om denne ordningen vil komme i konflikt med arbeidsmiljøloven, jeg har funnet en kronikk på nettet ( http://www.arbeidstilsynet.no/nyheter/visnyhet.html?id=837 ). Men denne er fra høsten 2005, og ettersom en ny arbeidsmiljølov trådte i kraft 1. jan 06, blir det litt feil å sitere fra en kronikk som tar utgangspunkt i den gamle loven fra -77.

Dog står det

Kronikken er skrevet med henvisning til arbeidsmiljøloven av 1977. Denne ble opphevet fra 1. januar 2006 og erstattet med ny arbeidsmiljølov. Selv om konkrete henvisninger dermed ikke lenger er korrekte, er det ikke endringer i den nye loven som tilsier andre vurderinger enn dem som her er gitt.

Hva burde jeg gjøre? Søke mer eller støtte meg på kronikken?

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...