Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Forandring på fødseldato

DON-ALD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan jo forandre navn, etternavn. Kjenner utlendinger som har heelt feil fødseldato for å få oppholdstilatelse.

6209246[/snapback]

Ja, det er mulig at mange innvandrere har feil opplysninger i passet sitt, men da bryter de også norske lover.

Nei, du kan ikke forandre slike opplysninger.

Er du under 16, men vil ha sex så er det bare å ha det. Husk, det er ikke voldtekt så lenge den ene vil :p

Lenke til kommentar
Det er ikke om sex eller no sånt, det er direkte usaklig.

Jeg vil bare vite om det er ulovlig, eller lovlig, å ha bevis og grunnlag på hvorfor dette...

6209340[/snapback]

Vet ikke hvor jeg finner bevis... Men enhver person burde vite at det ikke er lovlig. Det er nok ikke verdens største sak og fikse litt på den såklart... :whistle:

Men det er ikke lurt. Man blir som oftest oippdaget... Men et interessant prosjekt er det ja ;) har faktisk vurdert det selv. Men øl får jeg kjøpe selv om jeg ikke er 18 uansett så ikke noe problem her uansett :p

Lenke til kommentar

Jeg skal forandre fødselsdatoen min slik at jeg kan gå å handle på polet. På vei hjem skal jeg forandre den til 14 år slik at jeg slipper å betale voksenbillett, så forandrer jeg den tilbake til 21 år og stikker på byen.

Seriøst. Tror du virkelig det går ann?

Vet at enkelte innvandrere har feil fødselsdato. De kan ha helt sprø personnummer som 450377 XXXXX. Jobber i butikk, og jeg ser mange slike i løpet av en måned. Vet ikke om det dreier seg om forfalsket legitimasjon eller forfalskede papirer.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Det er vel "besøkende" i landet som har sånne syke personnummer. Utvekslingsstudenter og asylsøkere uten permanent oppholdstillatelse og sånt.

Bra tråd..

6211562[/snapback]

Ja, det jeg mente. Øst-europeere som jobber et år i Norge eller folk som bor på asylmottak f.eks. Men, er dette gjort bevisst av myndighetene, eller er det bare en glipp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...