DON-ALD Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer på om det er mulig med forandring på fødseldato. Er født i Norge da. Men vil ha noen få måneder tidlig "fødseldato", er det mulig å forandre? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hvorfor det? tror ikke det går Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Selvfølgelig går ikke det an, da forfalsker du riktige opplysninger om din identifikasjon - noe som er forbudt i følge norsk lov. Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Man kan jo forandre navn, etternavn. Kjenner utlendinger som har heelt feil fødseldato for å få oppholdstilatelse. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er sikkert teoretisk mulig. Men ikke særlig lov. Hvis du gjør det for å kjøpe øl så er det hvertfall høl i huet! Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Vil ha billappen raskere Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Man kan jo forandre navn, etternavn. Kjenner utlendinger som har heelt feil fødseldato for å få oppholdstilatelse. 6209246[/snapback] Ja, det er mulig at mange innvandrere har feil opplysninger i passet sitt, men da bryter de også norske lover. Nei, du kan ikke forandre slike opplysninger. Er du under 16, men vil ha sex så er det bare å ha det. Husk, det er ikke voldtekt så lenge den ene vil Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Det er ikke om sex eller no sånt, det er direkte usaklig. Jeg vil bare vite om det er ulovlig, eller lovlig, å ha bevis og grunnlag på hvorfor dette... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er ikke om sex eller no sånt, det er direkte usaklig. Jeg vil bare vite om det er ulovlig, eller lovlig, å ha bevis og grunnlag på hvorfor dette... 6209340[/snapback] Vet ikke hvor jeg finner bevis... Men enhver person burde vite at det ikke er lovlig. Det er nok ikke verdens største sak og fikse litt på den såklart... Men det er ikke lurt. Man blir som oftest oippdaget... Men et interessant prosjekt er det ja har faktisk vurdert det selv. Men øl får jeg kjøpe selv om jeg ikke er 18 uansett så ikke noe problem her uansett Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Vil ha billappen raskere 6209303[/snapback] Hvis du vil ha billappen raskere, funker det hvertfall ikke å forfalske det. Tror du virkelig ikke vegvesenet og trafikkskolen din kan finne ut at du har fiksa på fødselsdatoen din? . Slike opplysninger kan de finne ut på flekken. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg lurer på om det er mulig med forandring på fødseldato. Er født i Norge da.Men vil ha noen få måneder tidlig "fødseldato", er det mulig å forandre? 6209129[/snapback] Noe sånt er regelrett dokumentforfalskning. Lenke til kommentar
DON-ALD Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Nei. Ikke så lenge du gjør det på en lovlig måte. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nei. Ikke så lenge du gjør det på en lovlig måte. 6210407[/snapback] Det er ingen lovlig måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg skal forandre fødselsdatoen min slik at jeg kan gå å handle på polet. På vei hjem skal jeg forandre den til 14 år slik at jeg slipper å betale voksenbillett, så forandrer jeg den tilbake til 21 år og stikker på byen. Seriøst. Tror du virkelig det går ann? Vet at enkelte innvandrere har feil fødselsdato. De kan ha helt sprø personnummer som 450377 XXXXX. Jobber i butikk, og jeg ser mange slike i løpet av en måned. Vet ikke om det dreier seg om forfalsket legitimasjon eller forfalskede papirer. Endret 30. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
simes Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er vel "besøkende" i landet som har sånne syke personnummer. Utvekslingsstudenter og asylsøkere uten permanent oppholdstillatelse og sånt. Bra tråd.. Lenke til kommentar
Reverend_Jim Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan man ta livet av kongen? Hvis man gjør det på lovlig vis liksom? Hæ? Kan man det? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) hehe.. denne var bra, jeg vil også forandre alderen min Reverend_Jim: skjerp deg, det er noe annet enn "lovlig" dokumentforfalsking Endret 30. mai 2006 av shakur Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Da går du nok surr i bursdagen din. så la være.. Dessuten så er det unødvendig å forandre på fødselsdato pga billappen. Og nei, det er ikke lov. Men det fins måter å fikse dt på ja. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er vel "besøkende" i landet som har sånne syke personnummer. Utvekslingsstudenter og asylsøkere uten permanent oppholdstillatelse og sånt. Bra tråd.. 6211562[/snapback] Ja, det jeg mente. Øst-europeere som jobber et år i Norge eller folk som bor på asylmottak f.eks. Men, er dette gjort bevisst av myndighetene, eller er det bare en glipp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå