Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken intimbarbering har du?

Hvilken intimbarbering har du?  

1 228 stemmer

1. 1. Hvilken intimbarbering har du?

• Er jente og stusser
      11
    • Er jente og har jungel
      9
    • Er jente og er glattbarbert
      51
    • Er jente og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      5
    • Er jente og har stripe
      13
    • Er gutt og stusser
      453
    • Er gutt og har jungel
      394
    • Er gutt og er glattbarbert
      242
    • Er gutt og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      19
    • Er gutt og har stripe
      29

Anbefalte innlegg

Jepp, kjipt å være gammel.

6250718[/snapback]

Nei, det er det ikke.. Og det har ikke noe med det å gjøre, og det vet du like så godt som meg ..

En dårlig måte å vri seg unna på ..

6250720[/snapback]

På dette forumet, hvor gjennomsnittsalderen er langt under din, så har vi lov å komme med uttalelser om vår generasjon uten å måtte ta hensyn til de eldre. Majoritetens fordel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken uttalelse? Den første du kommenterte sa ikke annet enn at det ikke har noe å si hva folk har, da forumets flertall er singel, og har dermed ingen å vise "frisyren" til.

Din uttalelse.. Utalelsen som sammenligner folk som har jungel med de som ikke har noen å vise frisyren til.. Og de to majoritetene skal liksom være samme gruppe!? Om du mente det slik, eller ikke, vet jeg ikke.. Slik ble den fremstilt og 2 andre sa seg enig, eller i hvert fall tolket den slik som meg..

Det er det jeg reagerer på, som minoritet og som privatperson / anonym bruker i hw-nettet. For, jeg er i "jungel" - gruppen, men ikke i "har ingen å vise den til" -gruppen..

Og når smågutter i 15 - 16 års alderen skal begynne å komme med uttalelser om hvor "skremmende mange" det er som svarer "jungel", så føler jeg for å kommentere at å ha jungel er faktisk ikke en "bad" ting. For det er det faktisk ikke.. (Dette gjelder ikke deg..)

Så om du snakket om og til majoriteten du og dine i din aldersgruppe tilhører, så får du pressisere det, siden det ikke kom klart frem i innlegget ditt. For, å si at den gjelder for alle på hele forumet som har stemt "jungel", det gjør den uttalelsen ikke!

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Hvilken uttalelse? Den første du kommenterte sa ikke annet enn at det ikke har noe å si hva folk har, da forumets flertall er singel, og har dermed ingen å vise "frisyren" til.

Din uttalelse.. Utalelsen som sammenligner folk som har jungel med de som ikke har noen å vise frisyren til.. Og de to majoritetene skal liksom være samme gruppe!? Om du mente det slik, eller ikke, vet jeg ikke.. Slik ble den fremstilt og 2 andre sa seg enig, eller i hvert fall tolket den slik som meg..

Her er det nok de to under meg som har forvridd det jeg sa. Stående for seg selv kan enhver se at jeg ikke sammenligner de to, men kun presiserer at det ikke har noe å si hvordan frisyren er. Jeg står for kun mine egne innlegg, ikke hva folk som er enig med meg sier.

Det er det jeg reagerer på, som minoritet og som privatperson / anonym bruker i hw-nettet. For, jeg er i "jungel" - gruppen, men ikke i "har ingen å vise den til" -gruppen..

Så fint. :)

Og når smågutter i 15 - 16 års alderen skal begynne å komme med uttalelser om hvor "skremmende mange" det er som svarer "jungel", så føler jeg for å kommentere at å ha jungel er faktisk ikke en "bad" ting. For det er det faktisk ikke.. (Dette gjelder ikke deg..)

Det er vel like subjektivt som alt annet, er det ikke? Personlig synes jeg jungel er en dårlig ting, akkurat som hockeysveisen. Det har med hva man synes ser bra ut, og der må alle og enhver ha en mening. Du trenger ikke være enig, men jeg ser ikke poenget i å bli fornærmet fordi denne generasjonen ikke synes noe om kjønnshår.

Så om du snakket om og til majoriteten du og dine i din aldersgruppe tilhører, så får du pressisere det, siden det ikke kom klart frem i innlegget ditt. For, å si at den gjelder for alle på hele forumet som har stemt "jungel", det gjør den uttalelsen ikke!

Her er det igjen ikke min uttalelse du snakker om. Jeg står bak mine ord, ikke andres.

Lenke til kommentar

Hvis du mener at intimfrisyre IKKE har noe som helst med at personen/gruppen er singel og dermed er av "typen" som ikke får seg noe, eller får "vist den frem" til noen, men heller motsatt, så er det nok de 2 under (i hvert fall han nummer 2) som har fått meg til å tolke uttalelsen din dithen.. I så fall; My bad! Og vi er muligens enige på det punktet..

Enig at det har med hva som ser bra ut å gjøre.. og at folk er forskjellige! Er enige at vi ikke alle MÅ være enige. Og jeg har ikke problemer med at folk barberer, eller at de har jungel. Har kamerater med begge deler. Sikkert venninner med begge deler også.. Men når noen påstår at det er "skremmende" med jungel, da føler JEG for å kommentere, da JEG er uenig.. Jeg skal vedde det aller meste jeg har på at du en gang har kommentert noe du har vært uenig i også!?

Som du sier; Det har noe med generasjon, og hva man synes ser bra ut. Personlig mener jeg at folk som viser boksershortsen sin på åpen gate og har buksa nedpå rompa har gått glipp av en viktig del av oppdragelsen sin, og jenter som prøver presse på seg topp som er liten, selv for ei på førskolen, er noen kvasihorete småtøser.. Men, igjen; Det er min mening.. Kanskje jeg begynner å bli gammel!? Kanskje i forhold til dere.. !? Jeg regner med at jeg med dette har fornærmet mange, men som du sier; Det er jo ikke noe vits i å bli fornærmet over hva MIN generasjon / gruppe mener..

Lenke til kommentar
Som du sier; Det har noe med generasjon, og hva man synes ser bra ut. Personlig mener jeg at folk som viser boksershortsen sin på åpen gate og har buksa nedpå rompa har gått glipp av en viktig del av oppdragelsen sin, og jenter som prøver presse på seg topp som er liten, selv for ei på førskolen, er noen kvasihorete småtøser.

6250766[/snapback]

Om jeg zagger eller ikke har ikke en dritt å si om oppdragelsen min. Jeg syns jeg har fått en temmelig bra oppdragelse, selvom jeg går i vide bukser og sådan.

Veldig morsomt det andre utsagnet du kom med, though :)

Altså, hvis man er en hardbarket NERD, er det ikke slik at de som (oftest) ikke bryr seg om looks, muligens derfor jungel vinner? Kommer nok til å få mange kommentarer på denna:p Men, hvis man er skikkelig geek (vet neimen ikke hvordan jeg skal forklare meg, er bare noe jeg føler på en måte) så tror jeg det er sånn..

No offense til noen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det som hadde vært interessant er en skikkelig meningsmåling på dette, som viser hvilke steder det er mest utbredt å stelle stasen, hva slags personer det er mest vanlig/uvanlig hos (idrettsfolk og slike ting).

Lurer på om andelen som klipper/barberer er høyere her enn vanlig. Det kan virke sånn, om ikke det er aldersbestemt. Inntrykket jeg har av folk jeg kjenner er at det ikke er så veldig vanlig blant gutter på min alder, ikke blant de jeg omgås i hvert fall.

:hmm:

6209496[/snapback]

har tenkt på det selv å for og si det sånn prøv og finn

en svømmer som ike er glatt både jente og guttesiden.

(har vel litt med treningstøyet man går med da :p stram speedo ftw!)

er svømmer selv så da har jeg vel svart på post å :)

Lenke til kommentar

6250766[/snapback]

Bare for å få avklart dette, jeg mente at majoriteten av jungelgutta ikke kom til å få seg noe på en stund av den grunn at de sitter alt for mye inne foran PCen. Mener da ikke ALLE som har jungel :)
Lenke til kommentar

Anbefaler IKKE å bruke rosa veet!

Prøvde denne forrige uke da de var tom for blå(mildere?).

Resultatet ble noe lik, hår borte, men største problemet er sår

og skadet hud! Eg bruker også denne på magen og brystkassa, og har

faktisk her fått små sår enkelte steder. De mer intime stedene er bare

ømme(flaks). Dette er såklart min egen skyld :)

Eg har i årevis brukt blå veet. Barbering føler eg er brutalt. Dog var eg

ikke klar over den åpenbare forskjellen mellom blå og rosa veet :p

(som et tips og en advarsel)

Lenke til kommentar

6505115[/snapback]

Skylte du det ikke av når det begynte å svi? Leste du ikke bruksanvisningen hvor det helt sikkert sto noe om hvor du kunne bruke det? :p

Lenke til kommentar

6505115[/snapback]

Skylte du det ikke av når det begynte å svi? Leste du ikke bruksanvisningen hvor det helt sikkert sto noe om hvor du kunne bruke det? :p

6505554[/snapback]

Eg skyller av før det begynner å svi. Når det begynner å svi er det "for sent" ;)

Dessuten, den blå står beskrevet som "intim", mens den rosa er kun hårfjerningskrem. Og i bruksanvisningen står det ingenting om å ikke bruke den på ballene, dog hadde eg en misstanke :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...