Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken intimbarbering har du?

Hvilken intimbarbering har du?  

1 228 stemmer

1. 1. Hvilken intimbarbering har du?

• Er jente og stusser
      11
    • Er jente og har jungel
      9
    • Er jente og er glattbarbert
      51
    • Er jente og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      5
    • Er jente og har stripe
      13
    • Er gutt og stusser
      453
    • Er gutt og har jungel
      394
    • Er gutt og er glattbarbert
      242
    • Er gutt og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      19
    • Er gutt og har stripe
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert noen jenter som leser her inne. Hva foretrekker dere på gutter da?

6222091[/snapback]

Maren (aka Rome) sa at hun likte at jeg barberte intimsonen. ;)

6222971[/snapback]

Sa ikke at jeg likte det. Er bare lettere og mer praktisk å finne lille-lars da.

6223054[/snapback]

BURN!! :D

Lenke til kommentar
Han har sikkert Yoshi.

Fælt så mange som går for jungel her da.

6249375[/snapback]

Skummelt mange ja :scared:

6249412[/snapback]

Stakkars jenter :no:

6249438[/snapback]

Sammenligner vi "Hva er din sivile status"-pollen med denne, så oppdager vi at gutter flest her på forumet ikke behøver gjøre noe med jungelen.

Lenke til kommentar
Sammenligner vi "Hva er din sivile status"-pollen med denne, så oppdager vi at gutter flest her på forumet ikke behøver gjøre noe med jungelen.

6250120[/snapback]

Hehe. Stemmer ^^

Vurderte å skrive: "Ikke det at det gjør noe at de har jungel, de hadde ikke fått seg noe uansett"

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvilken verden dere lever i, eller hva som er "dresskoden" for å bli godkjent der dere ferdes..

Men, slik har kanskje verden blitt nå til dags.. når det har blitt "in" å vise til Gud og hvermann hva slags undertøysmerke man går med.. :no: ..

Har alltid hatt jungel selv og hatt flere langvarige forhold med jenter som har blitt regnet for å være relativt attraktive.. De har også hatt jungel! De har riktignok "bikinistusset" det, men, det ER faktisk ingenting galt i det! Dere må virkelig vokse opp hvis dere tror at å ha jungel er en "bad" ting.. At det er for folk ikke får seg noe ellers.

Hvis dere argumenterer at fanten vil se større ut hvis dere barberer/stusser, ja da vil jeg påstå at det er mindreverdighetskomplekser inne i bildet!

Lenke til kommentar
Vel, folk er forskjellige, og etter min oppfatning foretrekker unge i dag et frisert underliv.

6250641[/snapback]

Det er nok mulig, da generasjoner blir preget av en omverden i forandring.. Nå begynner jeg og nærme meg de 30, dog med et par år.. Men, å si at det har en sammenheng med at de som ikke barberer seg nedentil, tilhører den gruppen som "ikke trenger å gjøre noe med det allikevel", det blir hakket for dumt til at jeg bare kunne la det fare..

Du har helt rett; Folk er forskjellig.. Men, at det er "bad" å ikke ha "frisert" seg nedentil, det er det slettes ikke..

EDIT: For jeg føler, og skal garantere, at jeg er like renslig som en hver annen du/dere måtte finne på å peke ut som en verdig kantidat for rensligheten selv..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Bone: Slik er det bare. Times change. Jeg ser ingen grunn til å hisse seg opp fordi trenden nå ikke er som trenden før. Det blir for "da jeg var ung hadde vi grunn til å streike, med 25 øre i timen" osv. Vi kan snakke om 60-tallet, da all kroppshår var naturlig og kult, men jeg antar at du foretrekker at damen barberer leggene? Du synes vel heller ikke noe særlig om at jenten har en liten jungel i armhulene?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Nei.. Men, du generaliserer.. Du snakker i et forum hvor det er flere mennesker enn de som er i alderen din! Jeg er en av dem! Og jeg synes det blir feil, siden jeg har stemt "jungel", å bli satt i en bås med "folk som ikke har behov for intimbarbering, fordi at de ikke får seg noe allikevel" .. Har selv sagt at det er forskjellige trender i forskjellige generasjoner, og har absolutt ikke nektet på det! Men du (og de 2 under deg) kom med en uttalelse som går på tvers av generasjoner, og gjaldt for alle som hadde stemt "jungel" .. Muligens det er ensbetydende for dere som er i deres alder, men slik er det faktisk ikke over hele fjøla..

Hisser meg ikke opp for at "times change", jeg "hisser" meg opp fordi jeg har blitt plassert i en bås jeg ikke tilhører, med mange "oh my god" / "scary" -smilefjes..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...