Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken intimbarbering har du?

Hvilken intimbarbering har du?  

1 228 stemmer

1. 1. Hvilken intimbarbering har du?

• Er jente og stusser
      11
    • Er jente og har jungel
      9
    • Er jente og er glattbarbert
      51
    • Er jente og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      5
    • Er jente og har stripe
      13
    • Er gutt og stusser
      453
    • Er gutt og har jungel
      394
    • Er gutt og er glattbarbert
      242
    • Er gutt og har en figur (trekant/hjerte o.l)
      19
    • Er gutt og har stripe
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammeldags eller ikke.

Hår i maten liker ingen ;)

Mitt dillemma er som følger: hverken eg eller kona er glad i hår, men samtidig så har kroppen min bestemt seg for å trosse dette etter beste evne. Såklart barberer eg meg da.

Mine private deler får fjernet sitt så ofte som mulig. Under armene kan eg ta innimellom på sommeren. Rompa ofte nok. Og resten av kroppen når eg har tid om morgenen.

Og et lite tips: dine private deler ser langt større ut barbert, en med hår... om en skulle trenge det da :thumbup:

Lenke til kommentar

føler at det var litt feil med avstemningen, du skulle hatt 2 avstemninger en for gutter og 1 for jenter, slik at du kunne sett hvor mange % av hvert kjønn.

Dessuten manglet det hvertfall en på gutt der jeg kommer inn..nemlig shaver balla, og stusser rundt pikken, også stusser ovenfor...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Virker på meg som mange gutter shaver balla, men "ovenfor" lar de være. Men jentene skal fjerne alt! Jadda..:p

6809734[/snapback]

Det går an å shave ballene, "skaftet" og rundt, men la det stå igjen en cm mellom navlen og penis. Da oppnår man følgende:

1. man slipper å se ut som en 12-åring

2. hårene er på ingen måte irriterende lange under sex

3. man slipper masse røde nupper

4. kombiner 1. og 3., og man oppdager at det er estetisk ganske mye penere enn både fullskjegg og helt bart.

Lenke til kommentar

Jo, rettferdigheten i jente-Gutt mtp shaving er noe rart.

Jeg mente før at hvis jeg forventet at jenta fjerner håret på sakene, så burde jo jeg det å, men alt kommer ann på hva du selv liker, og hva jenta liker.

Jeg liker egentlig å ha litt hår, men samtidig er det _veldig_veldig_veldig_ deilig å ikke klø konstant heller..

jeg har sånn hode-klipper som jeg bare freser over. Tar rundt 5sekunder, sånn seriøst, så har jeg tatt sidene, ovenpå, under. resultatet blir bra og blir litt igjen , ca 2-3mm, så virker jo ikke som en 12åring.

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Glætt overalt som dekkes til av boxershortsen har også på body lotion for at huden skal bli ekstra myk og deilig.. Bra for jentenes del :p

-Pikk

-Pung

-Skrukken

-Rævsprekken

Har igrunn ikke noen særlig veiviser, men alt over- og undersiden boxern er frittvoksende men alt som dekkes til av boksern er vekk :p

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

En liten analyse av "stillingen" her:

post-3851-1179008072_thumb.png

Blå er hva folk har, rød er hva det andre kjønn ønsker

Observasjoner:

* Jentene intimbarberer seg statistisk omtrent som gutta ønsker de

* Gutta har en stor tendens til å ha jungel selv om jentene ikke ønsker det

* Jentene vil at gutta i mye større grad skal glattbarbere seg eller ha stripe

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...