Gå til innhold

Hvor bra Reputation har du på Xbox Live?

Anbefalte innlegg

jeg har

73 % prefered you

27 avoided you, 16 % trash talk, fikk det før jeg i det hele tatt begynte å bruke mic'en! ca 20 % "overly agressive" og ca 40 % "unsporting"

merker at folk avoider meg etter at jeg vinner på Call of Duty 2, det er så latterlig.

hvordan står det til med deres rep?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en stemme på meg. Da fikk jeg beskjed om at jeg var Unsporting. Eller hva det heter. Har problemer med linjen.. så jeg detter ofte ut av gamer. Fortjente sikkert den stemmen. Selv om jeg ikke er usportslig med vilje! :) Over sommeren er nok linjen fikset. Eller det vil si ruteren.. Men synest folk kan gi tilbakemeldig når de er fornøyde også! Kjipt med bare en tilbakemeldig og den er negativ! Er dere snille kan dere sende meg noen Feedback! Hels positive! ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg har 61/39 akkurat nå, alt på Unsporting Conduct(?). Hadde 93/7 før jeg begynte å spille mye PGR3. Prøver å kjøre så clean så mulig, men det er alltid noen som mener du gjør noe galt eller tar feil av deg og en annen. Krøp opp mot 80 igjen når jeg spillte FN3 og PD0, men nedover igjen etter nye runder i PGR3 :roll: ...

Lenke til kommentar

har 56% prefered you og 46% avoided you eller noe sånt.. men har spillt MYE pgr3 så det foklarer det. er langt ifra noe villdyr på på veien men det er ofte slik at noen prøver å dytte deg med vilje ut og og gjengjelder du tjenesten slik at di spinner ut istedfor deg voila instant unsporting conduct :w00t: er selv ganske heisen på å gi negativ feedback vist eg merker noen med vilje prøver å spinne meg ut, mens im (minding my own buisness) :yes:

Lenke til kommentar

60%/40% her, har 5 stjerner dog..

100% av de negative tilbkameldingene er 'Unsporting', disse fikk jeg i perioden hvor jeg kjørte mye 1 mot 1 løp i pgr3(jeg kjørte ikke stygt, men mistenker at mange ga negativ hvis de tapte).

Jeg har begynnt å kjøre endel 6-player løp for å få opp rep igjen, det hjelper. Men er veldig irritabelt at man ikke skal kunne kjøre bare 1 mot 1 løp.

Lenke til kommentar
Bare en stemme på meg. Da fikk jeg beskjed om at jeg var Unsporting. Eller hva det heter. Har problemer med linjen.. så jeg detter ofte ut av gamer. Fortjente sikkert den stemmen. Selv om jeg ikke er usportslig med vilje! :) Over sommeren er nok linjen fikset. Eller det vil si ruteren.. Men synest folk kan gi tilbakemeldig når de er fornøyde også! Kjipt med bare en tilbakemeldig og den er negativ! Er dere snille kan dere sende meg noen Feedback! Hels positive! ;)

6209159[/snapback]

Om noen gir deg negativ tilbakemelding får du opp dette. Du får ikke opp dersom noen gir positiv tilbakemelding, da dette ikke teller mer enn om de ikke gir tilbakemelding i det heletatt.

82% preffered u or did not review you (eller noe slik) Hvilket betyr at 82% av de jeg har spilt mot enten gav meg positiv eller ingenting.

Har noen unsporting, disruptive voice og agressive :blush: Disse kommer garantert fordi jeg hoster 70% av gangene, og kicker barn og 14 år gamle hylere, samt at jeg har hatt noen krangler mot frekke folk og folk som puster i mic'en

Lenke til kommentar
Har noen unsporting, disruptive voice og agressive  :blush: Disse kommer garantert fordi jeg hoster 70% av gangene, og kicker barn og 14 år gamle hylere, samt at jeg har hatt noen krangler mot frekke folk og folk som puster i mic'en

ehehe.. hater folk som synger å puster tungt i micen, kan de ikke bare slå micen på når de skal snakke :nei:

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Har noen unsporting, disruptive voice og agressive  :blush: Disse kommer garantert fordi jeg hoster 70% av gangene, og kicker barn og 14 år gamle hylere, samt at jeg har hatt noen krangler mot frekke folk og folk som puster i mic'en

ehehe.. hater folk som synger å puster tungt i micen, kan de ikke bare slå micen på når de skal snakke :nei:

6215259[/snapback]

Hehe,, Jeg skrur av micen hver gang jeg ikke prater.. Er redd jeg kanskje er en av de som puster tungt, og har ikke lyst til finne ut av det..:)

Lenke til kommentar

Jeg kranglet med noen når jeg spilte PDZ, når jeg ble skutt med sånn tranqulizer, så ser alle ut som fiender, jeg knærta jo en 2-3 stykker på laget mitt :whistle: og de blei litt hissige, jeg klarte å unnskylde meg da. :cool:

Og folk som puster eller synger i mic, yaaarrr :mad: !

Lenke til kommentar

Hater pusting, men jeg oleier bare å si : hey *gamertag* do u have your mic to close to your mouth or are you just happy to see me :!: Funker mye bedre for da tar folk det med ett smil istedet for å bli "affended"

Synging er det ikke så mye å gjøre med, samme gjelder folk som snakker til folk som er i samme rom som dem selv og som er for idiot til å mute mic'en sin. Da er det vanskelig å ikke komme i en krangel.

Synging og musikkspilling... uff :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...