sim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er dessverre ikke lovlig. Har heller ikke lov til å dele slik informasjon her på forumet. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Var vel egentlig det jeg tenkte, men det er jo lov å prøve seg Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Var vel egentlig det jeg tenkte, men det er jo lov å prøve seg 6217190[/snapback] hvis du leter på forumet..så finner du en side som ble lagt ned idag Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har fått fatt på House. Har fått gode skussmål av bekjente. Tagline: Every week a new mystery...every week a new baffling case that only one team can solve. Plot Outline: An antisocial maverick doctor who specializes in infectious diseases does whatever it takes to solve puzzling cases that come his way. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er egentlig i samme situasjon som trådstarter, men de aller fleste seriene jeg følger med på virker å ha tatt "ferie" nå, så sitter her nå nesten uten peiling på hva en skal se på... Sopranos er et must though, om ikke du allerede har sett det. Har selv sett alle episodene hittil... Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis du vil se noe med action anbefaler jeg også The Shield. Drit bra serie Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis du vil se noe med action anbefaler jeg også The Shield. Drit bra serie 6218760[/snapback] Jeg er så jævli enig. Gleder meg som et lite barn til begynnelsen av 2007 når «resten» av sesong 5 kommer (som egentlig blir sesong 6, men jeg har sett den bli kalt «Last half og season 5»). Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ser også på Unit og Entourage. To vidt forskjellige serier, men begge har absolutt noe for seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ja the unit overaska meg, den går litt på den kulhets faktoren med elite delta haxor folk. men folka som spiller i den(for det meste) gjør gode jobber. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 The Shield er definitivt å anbefale. Sykt bra serie! Ligger rett bak 24 i min bok når det gjelder action/spenning og story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå