Gå til innhold

hvilken serie skal jeg begynne på?

Anbefalte innlegg

Nå som 24 sesong 5 er ferdig føler jeg et tomrom i livet mitt. Har også sett ferdig sesongens Lost og Prison Break. Trenger anbefalinger på hvilke serier jeg bør se.

Jeg liker action og spenning (helst en god kombinasjon! som 24, men det skal vel godt gjøres), ikke frustrerte fruer og den slags...

IKKE SCI-FI!!

Endret av Ivan Drago
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Band of Brothers er en god serie, vet ikke om du har sett den...

Rikelig med action med gode skuespillere tatt fra 2. verdenskrig

EDIT: Leif...

6209061[/snapback]

Skuespillere fra 2. verdenskrig..? Sean Connery og sånn?

Lenke til kommentar
The O.C, definitivt! Er 3 sesonger ute, hvor du bør begynne å se fra sesong 1.

Criminal Minds er også en bra serie, men der har alle episodene hver sin handling.

6209411[/snapback]

Apropos The OC. Noen som vet hva sesong 1 ligger på i pris? Vurderer å kjøpe den nemlig. :hmm:

Lenke til kommentar

Skal ihvertfall satse på twin peaks S02/S03 i tillegg til noen av de nevnte, så sesong 1 sist sommer. Skulle kanskje lest gjennom et referat av hva som skjedde, orker ikke se sesongen om igjen. Noen tips om hvor jeg finner det?

Jeg synes forøvrig ikke noe særlig om realistiske krigsdrama, så tviler på at jeg orker å se band of brothers. Har mer sansen for "one man army" ;)

Endret av Ivan Drago
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har sett "Twin Peaks" så er dette en "MÅ-SE" serie.

"Sopranos" er også en serie en bare må få sett før en dør.

"Seks fot under" er en drama serie som mange skygger unna. Hvorfor aner jeg ikke, da serien er meget bra! Faktisk kanskje bedre enn Sopranos, selv om det er vanskelig å sidestille disse to seriene. Da de ganske forskjellige.

Lenke til kommentar
Det er en helt grei serie. Ikke Prison Break- eller Lost-bra, men god underholdning.

6217127[/snapback]

Ok takk...Får se om jeg skal se den etterhvert...

Hvor får dere tak i seriene deres fra, regner med de blir lastet ned, men fra hvor?

Er dette lovelig....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...