Ivan Drago Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Nå som 24 sesong 5 er ferdig føler jeg et tomrom i livet mitt. Har også sett ferdig sesongens Lost og Prison Break. Trenger anbefalinger på hvilke serier jeg bør se. Jeg liker action og spenning (helst en god kombinasjon! som 24, men det skal vel godt gjøres), ikke frustrerte fruer og den slags... IKKE SCI-FI!! Endret 30. mai 2006 av Ivan Drago Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Band of Brothers er en god serie, vet ikke om du har sett den... Rikelig med action med gode skuespillere tatt fra 2. verdenskrig EDIT: Leif... Endret 30. mai 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 A-team har sesong 1-4 ute. Horatio Hornblower er spenende med en del action fra tid til annen Stargate har sesong 1-8 ute nå, der har man MANGE timer med bra tv alle seriene er å få på www.platekompaniet.no Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Band of Brothers er en god serie, vet ikke om du har sett den...Rikelig med action med gode skuespillere tatt fra 2. verdenskrig EDIT: Leif... 6209061[/snapback] Skuespillere fra 2. verdenskrig..? Sean Connery og sånn? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Handlingen er tatt fra andre verdenskrig, ikke skuespillerne... Utrolig artig med folk som MÅ misforstå alt som kan misforstås, jeg ligger her på gulvet å ruller i latterkramper.... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 The O.C, definitivt! Er 3 sesonger ute, hvor du bør begynne å se fra sesong 1. Criminal Minds er også en bra serie, men der har alle episodene hver sin handling. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 The Shield anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 The O.C, definitivt! Er 3 sesonger ute, hvor du bør begynne å se fra sesong 1. Criminal Minds er også en bra serie, men der har alle episodene hver sin handling. 6209411[/snapback] Apropos The OC. Noen som vet hva sesong 1 ligger på i pris? Vurderer å kjøpe den nemlig. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan på det aller sterkaste anbefale Carnivàle. I lag med X-Files og Lost, er det ein av mine absolutte favoritter. Fantastisk "det gode mot det onde" historie, og ei utrulig dyster og mørk stemmning gjennom heile serien. Må sjåast. IMDB:Link 1 Wikipedia:Link2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg anbefaler Oz. Harbarka fengselsdrama som er alt annet en forutsigbar. Her er det vold, dop, full frontal male nudity og rumpevoldtekter. Prison Break er for pyser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sopranos, tidenes beste serie. Gangster ftw_ Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Støtter alle som sier The O.C. Rett og slett en genial serie som inneholder det meste. Som nevnt tidligere, brukernes anbefalte serier Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Skal ihvertfall satse på twin peaks S02/S03 i tillegg til noen av de nevnte, så sesong 1 sist sommer. Skulle kanskje lest gjennom et referat av hva som skjedde, orker ikke se sesongen om igjen. Noen tips om hvor jeg finner det? Jeg synes forøvrig ikke noe særlig om realistiske krigsdrama, så tviler på at jeg orker å se band of brothers. Har mer sansen for "one man army" Endret 31. mai 2006 av Ivan Drago Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 McGyver, for det har du sikkert ikke sett (LOL) :!: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis du ikke har sett "Twin Peaks" så er dette en "MÅ-SE" serie. "Sopranos" er også en serie en bare må få sett før en dør. "Seks fot under" er en drama serie som mange skygger unna. Hvorfor aner jeg ikke, da serien er meget bra! Faktisk kanskje bedre enn Sopranos, selv om det er vanskelig å sidestille disse to seriene. Da de ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva med Over There? Har ikke fått sett det selv men har hørt at det skal være bra... Noen som vet noe? Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er en helt grei serie. Ikke Prison Break- eller Lost-bra, men god underholdning. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er en helt grei serie. Ikke Prison Break- eller Lost-bra, men god underholdning. 6217127[/snapback] Ok takk...Får se om jeg skal se den etterhvert... Hvor får dere tak i seriene deres fra, regner med de blir lastet ned, men fra hvor? Er dette lovelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå