Gå til innhold

Mann onanerte på fly

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Fremme på Gardemoen ble den mannlige onanisten tatt til side av personalet - men før de fikk snakket ordentlig med ham bare forsvant mannen, sier Ellingsen.

Legg merke til hvordan de beskriver personen :)

Uansett, dette er helt tåpelig. Var han overkåt?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Det vise jo at dette stemmer da: Står en naken kvinne i et vindu å en mann kikker inn, er han en kikker. Står en mann naken i et vindu å en kvinne kikker inn, er han en blotter

6213497[/snapback]

så sant, så sant :tease:

Lenke til kommentar
Det vise jo at dette stemmer da: Står en naken kvinne i et vindu å en mann kikker inn, er han en kikker. Står en mann naken i et vindu å en kvinne kikker inn, er han en blotter

6213497[/snapback]

Det er ikke likestilling! :hrm:

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

6213497[/snapback]

Det er ikke likestilling! :hrm:

6214507[/snapback]

Har det noen gang vært likestilling i Norge da? Likestilling er jo kvalmt falskt uannsett. Skal ikke begynne å snakke om fars rettigheter når det kommer til barn for det er direkte tragisk.

Lenke til kommentar
Så sant så sant. Sitte med bennern på et fly er sikkert ikke morro. Men det er ikke no problem for de som har litt kontroll vett.

6213061[/snapback]

Kan være ganske morro å ha bønnern mange steder, men man behøver ikke røske i den for det!

Lenke til kommentar

Jeg har hørt det skal være ekstra godt og tilfredsstillende å runke på et fly. Var kanskje dette han ville prøve ut.

Jeg synes at folk burde få runke akkurat hvor dem ville, og at de evt. hadde med seg en hundebæsjpose e.l. til å cum'e i. Det kunne vært... interessant... :hmm:

Hva er det som er så galt med å runke liksom? Alle gjør det jo... Viss det er noen som ikke onanerer så er det de som er unormale

Lenke til kommentar

Det slår da ikke i det hele tatt ekteparet herifra som skulle til nabobyen med en sedprøve.

Politiet stoppa de pågrunn av at bilen sjanglet litt fra side til side.

De var bare litt sent ute og tenkte det var like greit å få det unnagjort mens de kjørte :p

Fant desverre ikke link :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt det skal være ekstra godt og tilfredsstillende å runke på et fly. Var kanskje dette han ville prøve ut.

6215445[/snapback]

Hmmm, jeg skal til hellas snart.

Da skal det testes!

6215685[/snapback]

Gleder meg til jeg kan lese om det :cool:

Lenke til kommentar

6213497[/snapback]

Helt enig med deg. Vi menn kan ikke gjøre noe i fred. Vi er noen griser uansett om vi kikker eller blotter.

Han følte vel litt for å sleppe litt løs da. Men jeg er enig i resten som mener han skulle ha gått på do. Det kan ha vært et eller annet slags stunt da, runke på et fly og håpe på at ingen ser deg. Som når vi dro på epleslang som mindre, vi stjal ikke eplene for å spise dem, men for at det fikk adrenalinet til å strømme. Men det var vel noe annet som strømmet hos han :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...