Gå til innhold

Mann onanerte på fly

kremt

Anbefalte innlegg

Følgende stod å lese i dag:

Onanerte på flyet

BERGEN(VG Nett) Med kvinnelige medpassasjerer som vitne begynte den middelaldrende mannen å onanere på Norwegians tur mellom Bergen og Oslo i går kveld.

Av JAN FRODE BORDVIK

VG Nett følger:

Luftfart

- Jeg fikk helt sjokk da jeg så hva mannen drev på med, sier en av de kvinnelige medpassasjerene til VG.

Hun forteller at hun tok kontakt med kabinpersonalet, og fortalte hva mannen i flysetet langt bak i flyet drev på med. Flyet gikk fra Bergen klokken 18.45.

- Etter at flyet hadde landet, fikk mannen bare en advarsel fra personalet, sier passasjeren.

Personalet så ikke at mannen onanerte

Informasjonsdirektør Anne Grete Ellingsen i Norwegian forteller at kabinpersonalet ikke så at mannen onanerte.

- En kvinnelig passasjer tok kontakt med vårt personale, og fortalte hva hun hadde observert. Det kom en klage på mannens oppførsel, men vårt personale så aldri at mannen onanerte, sier Ellingsen.

- Fremme på Gardemoen ble den mannlige onanisten tatt til side av personalet - men før de fikk snakket ordentlig med ham bare forsvant mannen, sier Ellingsen.

Flau

Den kvinnelige passasjeren som VG har vært i kontakt med forteller at mannen var en av de siste som forlot flyet.

- Da han ble tatt til side av kabinpersonalet var han tydelig rødmussen i ansiktet og ganske så flau, sier Ellingsen.

- Vi hadde en mistanke om at noe skjedde. Men siden vårt personale ikke var direkte vitne til mannens usømmelige opptreden, og av hensyn til orden i kabinen, opptrådte vårt personale diskret, og holdt øye med mannen hele tiden, sier Ellingsen.

At det går an :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Jeg fikk helt sjokk da jeg så hva mannen drev på med, sier en av de kvinnelige medpassasjerene til VG.

Det var vel ingen som tvang henne til å se på? Perverse kikkerkjerring...

6210367[/snapback]

Bwahahahah, dagens :!:

Lenke til kommentar

6210367[/snapback]

6210386[/snapback]

lol, men jeg hadde nok gått på dass ja!

en tanke: var hun drit-fin? må ha vært det for at han plutselig skulle få den trangen! :D

Lenke til kommentar

6210367[/snapback]

Det står vel heller ikke at hun så på ;)

"- Jeg fikk helt sjokk da jeg så på hva mannen drev på med" - det høres ganske tåpelig ut :wee:

Lenke til kommentar

6210367[/snapback]

6210386[/snapback]

lol, men jeg hadde nok gått på dass ja!

en tanke: var hun drit-fin? må ha vært det for at han plutselig skulle få den trangen! :D

6210406[/snapback]

Hadde det vert meg, og ho var dritfin, hadde jeg nå prøvd meg på an anna måte, enn å bare sette i gang med en ronk ve sia ta ho!

Hadde kanskje spørt om ho ville bli me på dass en tur :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...