Iversen99 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei, tenkte meg å lage en tråd om roing. Noen andre på forumet som driver med det? Om du ror eller ikke, er det noe du lurer på, post et innlegg -Takk- Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ror ikke, men er mektig imponert av norsk innsats innen roing. Tufte er jeg fan av. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ror ikke, men er mektig imponert av norsk innsats innen roing. Tufte er jeg fan av. 6209046[/snapback] Godt å høre Det var en av grunnene til at jeg startet selv Husk, uansett hva du lurer på...Post et inlegg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ror faktisk en del, men det er i landstedsbåt, en strøken Pioner 8 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kjører ofte forbi ett sted som heter "Årungen Rostadion". Er dette ett kjent ro-sted? For jeg ser aldri folk som ror der Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det blir mange turer med kajakken i løpet av sommeren,men det går vel under padling Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har padlet endel, men aldrig prøv roing. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjører ofte forbi ett sted som heter "Årungen Rostadion". Er dette ett kjent ro-sted? For jeg ser aldri folk som ror der 6255872[/snapback] Årungen Rostadion er norges nasjonalbane, til neste gang Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg ror. Både sittende og stående roing. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Vill bare informere forumet om at Olaf Tufte rodde i land til seier i gårsdagens verdenscup finale i singelsculler for menn. Det låter godt før VM i august;) Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Roing er en av de idrettene jeg respekterer mest. Makan til ærlige, treningsvillige og hardbarka idrettsmenn skal du lete lenge etter. Olaf Tufte er symbolet på en ekte norsk viking. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tufte er rett og slett en maskin. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Roing er en av de idrettene jeg respekterer mest. Makan til ærlige, treningsvillige og hardbarka idrettsmenn skal du lete lenge etter. Olaf Tufte er symbolet på en ekte norsk viking. <{POST_SNAPBACK}> Enig Endret 6. februar 2009 av quizzer Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Dette. 6474327[/snapback] Takk Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Eg ror. Begynte rett etter vinterferien var over i år. Suger ganske kraftig egentlig. Snart er det NM på Voss, då bør de komme å sjå på/delta. Sidan eg bur på Voss så kjem eg sikkert til å vere der. Eg skal forresten ikkje delta. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) . Endret 6. februar 2009 av Termo Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Roing er en av de idrettene jeg respekterer mest. Makan til ærlige, treningsvillige og hardbarka idrettsmenn skal du lete lenge etter. Olaf Tufte er symbolet på en ekte norsk viking. 6467380[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv Kanskje det er neste tufte som skriver dette inlegget 6468473[/snapback] Hehe, skulle gjerne vært det. Må faktisk innrømme at jeg tenkte på å starte på roing får en 4-5 år siden. Har en god bekjent som har vært på meget høyt internasjonalt nivå innen roing (VM-medalje). Fikk inspirasjon til å prøve det ut, men lang reiseavstand og at jeg drev med to andre idretter var avgjørende for at jeg til slutt droppet det. Tenker av og til på at det hadde vært vanvittig morsomt og drevet med det. I disse dager satser jeg relativt hardt på en annen idrett, og roingen vil nok aldri bli noe for meg dessverre. Men som sagt, roerne har jeg utrolig stor respekt for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå