_pc Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei. Har tenkt til og kjøpe meg en ny gamer pc nå snart. Har noen et oppsett?? Er taknemelig for alle svar og all hjelp. Har dere svarere noen tips til gamer pc? Hilsen _pc Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva skal du ha med? det er greit å vite litt mer. For eks om du skal ha med tastatur og lignende. Jeg skal kjøpe den her i slutten av sommern tror jeg, er litt usikker på hd og tastatur settet. Her har jeg valgt med et ganske dyrt lydkort, så du kan fint gå litt ned i pris der. Lenke til kommentar
_pc Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 skal ikke ha mus og lydkort. har mus og lydkort trenger jeg ikke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva skal du ha med? det er greit å vite litt mer. For eks om du skal ha med tastatur og lignende. Jeg skal kjøpe den her i slutten av sommern tror jeg, er litt usikker på hd og tastatur settet. Her har jeg valgt med et ganske dyrt lydkort, så du kan fint gå litt ned i pris der. 6209029[/snapback] Det oppsettet er et godt utgangspunkt. Jeg ville kuttet ut lydkortet, siden det er ikke merkbar forskjell untatt med svært dyre lydannlegg. Det som følger med på hovedkortet er mer enn godt nok. Jeg ville muligens kjørt to skjermkort i SLI, kuttet ut diskettstasjon og valgt 64bits Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Dahlsv1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor har du to like poster? Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville kuttet ut lydkortet, siden det er ikke merkbar forskjell untatt med svært dyre lydannlegg. Det som følger med på hovedkortet er mer enn godt nok. 6210155[/snapback] Hva mener du med svært dyre anlegg? 10000+ klassen? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville kuttet ut lydkortet, siden det er ikke merkbar forskjell untatt med svært dyre lydannlegg. Det som følger med på hovedkortet er mer enn godt nok. 6210155[/snapback] Hva mener du med svært dyre anlegg? 10000+ klassen? 6210481[/snapback] Jeg tror annlegget må over 6000 kr for at jeg kunne forsvart et så dyrt lydkort ja. Men det er min mening. De på hovedkortene er generellt gode. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har du ikkje behov for frontpanel og fjernkontrol er nok eit X-Fi extrememusic meir enn godt nok. Er forsåvidt det som gir mest for pengene og. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva med x-ram da? Har det ikke noe å si? ell er det bare enda et salgstriks? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Platinum har ikke X-RAM, bare Fatality og Elite Pro. ExtremeMusic er vel beste valget for de fleste. Forresten trenger du ikke dyrt anlegg, hodetelefoner til 700 kr eller så er nok. Endret 30. mai 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Platinum har ikke X-RAM, bare Fatality og Elite Pro. ExtremeMusic er vel beste valget for de fleste. Forresten trenger du ikke dyrt anlegg, hodetelefoner til 700 kr eller så er nok. 6212511[/snapback] tenkte på fatil1ty, har endre oppsettet noe... Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 ang. lydkort, Hvis du spiller fps spill der du nesten er avhengig av god lyd for å høre hvor dine motstandere er, så er min erfaring at integrerte lydkort er for dårlig. Merket selv veldig stor forskjell i fra int. lydkort på mitt abit kn8 og sb XFI extreme music. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå