kremt Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 kunne forøvrig ha klart meg i mange mange 100 mil med min V50 1.6 D jeg 6437704[/snapback] Ikke i strekk BTW, den BMW`en var ugly Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vil tro at du greier deg fint på langkjøring med endten Audi, Mercedes eller BMW. De litt dyrere modellene smelter sammen både komfort og sportslighet på en bra måte, noe som gir deg den komforten du trenger for mange timer bak rattet og kraften for å holde en høy og stabil fart, samt mulighet til å kjøre forbi vogntog og campingturister. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Topicen er redigert av den gode feèn, kos dere med langkjøring.. ps. trådstarter, vennligst ta saken til etterretning. Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Audi A8 Bmy 7 serie Mercedes S-Klasse Store gode tyskere av den dyre typen. Må være perfekt til langkjøring, pluss at de har nok av krefter. Bmw 750 får du btw med en 6 (?) liters V12 på 335 hester eller noe. En kjenning av meg har en sånn en, 1998 model tror jeg. Herrejesus for en nydelig bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå