levlex Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 En feil i kamerateknikken på Sony Ericsson W810i har ført til at brukere ikke får tatt bilder av gress og andre grønne flater. Les mer Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hmm merkelig!! noen som vet va grunnen til at det fryser vis bildet er dekket med mer en 3/4 med grønt?? virker litt teit da! og sikkert vedlig irierende de gangene du faktisk skal ta bilde av noe grønt! hmm... Lenke til kommentar
martinbbd Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 fader ass! jeg som egentlig skal avgårde å kjøpe denne mobilen i dag nå blei jeg plutselig litt i tvil.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hm, det er heldigvis ikke slik på min. Var ute nå og tok bilder av grønt gress, blader og andre grønne flater uten problemer. Hvordan kan det ha seg at det fungerer på min men ikke hos andre? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) søren og feil på min w810i og. tok bilde av grøntgress i strålende solskinn, oppløsning VGA det gikk fint. men når eg gjor det samme igjen bare i i full 2MP oppløsning hoppet mobilen fra kamera modus til menyen. altså den låste seg ikke. prøvde flere ganger og det samme skjedde omigjen. tok da bilde av husveggen og andre ting som ikke dekket skjermen med grønt og det gikk helt fint, bilde ble lagret og mobilen hoppet ikke tilbake til menyen. irriterende. håper SE tar dette på alvor og at amobil holder oss løpende oppdatert. håper dette kan ordnes med en firmvare update, har ikke lyst at et mobilverksted skal brekke opp min nye knirkefrie w810i PS: har nyeste firmvare så det skal ikke stå på det. Endret 30. mai 2006 av 3000 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 håper dette kan ordnes med en firmvare update, : 6209322[/snapback] Det håper jeg også, siden jeg bestilte denne mobilen i går. :o Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hehe, skal avgårde og kjøpe denne imorgen, håper bare det ikke blir på min, dessuten er vel ikke det som avgjør kjøpet, telefonen er jo absolutt kjempebra og dessuten er den deilig, likte ikke spaken på k750i derfor Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 søren og feil på min w810i og. tok bilde av grøntgress i strålende solskinn, oppløsning VGA det gikk fint. men når eg gjor det samme igjen bare i i full 2MP oppløsning hoppet mobilen fra kamera modus til menyen. altså den låste seg ikke. 6209322[/snapback] Mulig det bare er jeg som har vært veldig heldig. Jeg får prøve litt mer i morgen. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jaja, får håpe de greier å ordne dette med en firmware update. Jeg blir uansett å kjøpe denne mobilen når jeg kommer over ett tilbud som jeg "bare ikke kan motstå" Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Her funker kameraet helt utmerket, ikke noe problem. Hadde vel flaks jeg da Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Samme her, ingen problemer med å ta "grønne bilder". Jeg hadde en liten stund problemer med at kameraet/mobilen gikk tilbake til standby-modus uten å lagre bildet når jeg knipsa. En omstart løste det problemet, og siden har jeg ikke sett det. Andre brukere har foreslått å formatere minnekortet for å løse dette. -A Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hm, prøvde litt nå i skikkelig solskinn. Bildet ble ikke lagret og kameraet ble avsluttet. Så min var slik min og Ikke at jeg tar bilder av så mye gress i solskinn da Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Hm, prøvde litt nå i skikkelig solskinn. Bildet ble ikke lagret og kameraet ble avsluttet. Så min var slik min og Ikke at jeg tar bilder av så mye gress i solskinn da 6222282[/snapback] Skjedde samme her Lenke til kommentar
3000 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 noe nytt på denne fronten?? amobil say something Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Min telefon funker bra mot grønt i allefall. Lenke til kommentar
Lilly Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell. Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt. Hvordan kan jeg få fikset dette?? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du skal jo legge inn musikk & programmer. Er nok ikke derfor, men visst du ikke får fikset problemet får du sende den på reparasjon, uansett om det sikkert blir dyrt Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell. Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt. Hvordan kan jeg få fikset dette?? 8971242[/snapback] Stemmer nok d, da.. Så lenge en SW oppdatering via internet ikke fikser problemet, så må den nok sendes inn, ja.. :/ Hvis den er kjøpt i utlandet med garanti, så kan du no altids kontakte SE i norge, å se om dem kan fikse en garanti rep. på mobilen her i Norge. (Hvem veit..) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Lilly Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har en w810i som jeg kjøpte på nett, faktisk...på yatack.com-- Det var en utrolig bra mobiltelefon, helt til den en dag klikket, og kameraet sluttet og funke. Når jeg prøver slå på kameraet, går den tilbake i menyen uten noen som helst feilmld. Jeg har prøvd alle måter på å slå på kameraet uten hell. Kan det ha noe med at jeg har lastet inn software via nett, og lagt inn musikk? Synes det er innmari kjipt. Hvordan kan jeg få fikset dette?? 8971242[/snapback] Stemmer nok d, da.. Så lenge en SW oppdatering via internet ikke fikser problemet, så må den nok sendes inn, ja.. :/ Hvis den er kjøpt i utlandet med garanti, så kan du no altids kontakte SE i norge, å se om dem kan fikse en garanti rep. på mobilen her i Norge. (Hvem veit..) .:CyberMan:. 8971927[/snapback] Takk for det:) Men er det ingen mulighet for at det har med softwaren å gjøre? Kan den oppgraderes via kabel? Så merkelig at det bare sluttet å virke etter noen mnd, var helt fin før... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan oppdateres via den medfølgende USB kabelen, ja.. (Bare lastned oppdaterings programmet i fra SE sine internet sider..) Å at kameratet bare "hopper" ut igjen, ved forsøk på å gå i kameramodus, kan væer pga. SW feil.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg