altern Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei Jeg sliter med å få en Gigabyte GN-AP03G Wireless Range Extender til å fungere. Jeg har prøvd den opp i mot to forkjellige routere, både med og uten kryptering, men får det ikke til. (WEP kryptering) Når jeg er tilkoblet range extenderen for jeg kontakt med routeren og kommunisert med den, men kommer meg ikke videre på internett. Det er ikke noe trøbbel med internettilkoblingen fordi det fungerer fint når jeg kobler bort range extenderen. Internettilkobingen er Telenor og PPPoE. Jeg har prøvd å sette opp routerene bare som AP også, men det ville heller ikke fungere. Noen som har noen forslag? Alle tips taes i mot med en stor takk! Jeg har brukt følgende utstyr: Gigabyte GN-AP03G Wireless Range Extender 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway 802.11g 54 Mbps, WPA, WDS, Nitro Belkin Wireless G Router Mvh Eirik Lenke til kommentar
Konge Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg vil tro du har problemer med DNS . Prøv å sett pc`n din opp med DNS tjenere for Telenor . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå