Ustedalen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Heisann! Denne gangen er det ikke jeg som har problemet, men kjæresten min. Hver eneste gang telefonen ringer, klikker internetten og msn! Hun kan komme inn på msn igjen selv om noen snakker i telefonen fortsatt, men faller ut igjen så fort telefonen blir lagt på igjen. Noen som har peiling på hvordan dette kan fikses? Hun bruker tråløst internett hvis det skal være til noen hjelp. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Åssen tilkobling har hun? Merkelig det der.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hun har tråløs telefon også, ja! Hva mener du med tilkobling? Det må vel være WLAN! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Det må være noe med signalene som forstyrrer hverandre da. Siden både nettet og tlfen er trådløs. Lenke til kommentar
kroghelg Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Prøv å bytte tlf til annen tlf-kontakt. Visst det er adsl hun har, kan det være at adsl-modemet ikke er koblet på 1.stikk(inntaket) som kan være årsaken. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg hadde nettopp noe av det samme problemet. Ringte til Tele2, og alt ordnet seg. Det som var problemet her var at den ledningen som skal gå fra switchen og inn i en telefon ikke var koblet til noen telefon. Dette virket visstnok forstyrrende på linja, og hver gang noen noen ringte, koblet internetten seg ut. Dette er noe som kan skje plutselig. Det har fungert lenge her hjemme uten at jeg har trengt å koble til telefonen, men nå måtte jeg til slutt det. Da fungerte alt som det skal igjen! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Noe som kan skje hvis det ikke er montert en splitter? Endret 31. mai 2006 av ghbing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå