Gå til innhold

Hjelp Til Nytt Skjermkort

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt skjermkort. Jeg har ATI Radeon 9550 AGP nå, så jeg må ha et AGP skjermkort for at det skal passe hvis jeg forstår det riktig. Prisklassen må være på rundt 2000 kr, og det må kunne kjøre Battlefield 2 på fullt. Noen forslag?

Takker på forhånd.

Endret av Mottiman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg et x850xt pe kort på bruktmarkedet hvis du finner noen. Det kortet vil klare bf2 med glans.

Men sørg for at du har en cpu som ikke kveler gfx'en. Gode rambrikker er også til å anbefale, litt rom for overklokking.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Da er det bare 7800GS som kan måle seg mot BF2, men det kommer også ann på resten av PC'n.

Hvordan ser PC'n din ut nå?

6208614[/snapback]

Har IP 4 3,06 ghz prossessor og 2gb RAM. Skal fungere greit d. Bare skjermkortet som ødelegger............. Tror jeg.......

Lenke til kommentar

hey. jeg skal også kjøpe meg agp kort, og skal også spille bf2 for det meste:) jeg krever ikke at alt skal være på maks da. men ikke alt på low som nå liksom:P jeg har blitt anbefalt en rekke kort, og bruktmarkedet blandt annet.

Club3D Geforce 7800GS 256MB, X800RX/PRO/GTO, og 6800gt-kort(bruktmarkedet) er alle blitt nevnt. si i fra hva du laner på da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...