just_me Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) har noen noen anbefalinger til hovedkort, 939 og til gaming, og den må kunne ta dual core. noen anbefalinger? Endret 31. mai 2006 av just_me Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har noen noen ambefalinger til hovedkort, 939 og til gaming, og den må kunne ta dual core. noen ambefalinger? 6208527[/snapback] MSI K8N Diamond Plus Her får du sli, dual-core, creative SB Audigy lydkort innebygd i hk. gigabit lan (anbefaler å kjøpe et eksternt nettverkskort , siden kortene som er innebygd i hk. Spesielt nvidia sine er veldig dårlige og ustabile.) Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har selv hatt DFI UT serien. Meget fornyød med stabiliteten og kvaliteten på det. Overklokkingsvennlig er det også:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) hvis du ikke skal klokke så vil et dualsata2 hk fra asrock gjøre jobben med glans, skal du klokke derimot, så er lanparty serien til dfi et godt valg. OT: anbefalinger heter det, ikke ambefalinger OT2: er egentlig ikke noe som heter gaming hk, de blir ikke bedre til spill. men de kan være "optimalisert" for spillere slik man ser på fatal1ty kortet til abit. Men selvom det er "optimalisert" så har det veldig lite og si. hk har generelt lite og si for ytelse. EDIT: leif was here... Endret 31. mai 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
staljin Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hvis du ikke skal klokke så vil et dualsata2 hk fra asrock gjøre jobben med glans, skal du klokke derimot, så er lanparty serien til dfi et godt valg. 6213766[/snapback] Hvorfor, ASRock DUAL S-ATA2 hvis IKKE han skal klokke!? Har det kortet selv og en Opty [email protected], og det går helt fint. Får ikke kjørt 1T på minnet, men ellers så er det ikke noe problem staljin Lenke til kommentar
GEM2 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har noen noen ambefalinger til hovedkort, 939 og til gaming, og den må kunne ta dual core. noen ambefalinger? 6208527[/snapback] MSI K8N Diamond Plus Her får du sli, dual-core, creative SB Audigy lydkort innebygd i hk. gigabit lan (anbefaler å kjøpe et eksternt nettverkskort , siden kortene som er innebygd i hk. Spesielt nvidia sine er veldig dårlige og ustabile.) 6213492[/snapback] Hei Har hatt Diamond Plus i ca to mnd nå - og jeg benytter det medfølgende nettverkskortet. For meg har dette fungert utmerket - har aldri merket antydning til ustabilitet. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har noen noen ambefalinger til hovedkort, 939 og til gaming, og den må kunne ta dual core. noen ambefalinger? 6208527[/snapback] MSI K8N Diamond Plus Her får du sli, dual-core, creative SB Audigy lydkort innebygd i hk. gigabit lan (anbefaler å kjøpe et eksternt nettverkskort , siden kortene som er innebygd i hk. Spesielt nvidia sine er veldig dårlige og ustabile.) 6213492[/snapback] Hei Har hatt Diamond Plus i ca to mnd nå - og jeg benytter det medfølgende nettverkskortet. For meg har dette fungert utmerket - har aldri merket antydning til ustabilitet. 6214190[/snapback] Ja, men jeg, broren min og kompisen min har samme hk :msi k8 n neo4-f Da vi var på lan, sviktet alle nettverkskortet til alle hkene våres. Det tok minst 2 dager før jeg endelig klarte å koble meg til nettet. Mens kompisen min kom ikke på nett og måtte bruke det trådløse i steden. Kortet hans virker ikke enda. Vi har byttet drivere og alt. Og da vi var på lan, ble vi anbefalt å kjøpe nettverks kort enn å bruke det som kom med hk av crewet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hvis du ikke skal klokke så vil et dualsata2 hk fra asrock gjøre jobben med glans, skal du klokke derimot, så er lanparty serien til dfi et godt valg. 6213766[/snapback] Hvorfor, ASRock DUAL S-ATA2 hvis IKKE han skal klokke!? Har det kortet selv og en Opty [email protected], og det går helt fint. Får ikke kjørt 1T på minnet, men ellers så er det ikke noe problem staljin 6214114[/snapback] det er jo ikke værst, trodde dualsata2 kortet ikke klokka så særlig bra. Da har jeg en ny ting og si til trådstarter: kjøp dualsata2 hket uansett, så sparer du endel penger fra kort som lanprty osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå