XB Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Prøvde FIFA WC for første gang i går, og spillet så veldig bra ut! mye bedre enn tidligere versjoner! Men traff på et gigantisk problem... To spillere velger hver sitt lag, og hadde tenkt å gjør som vi alltid har gjort i FIFA, at den som ikke har sitt eget lag spiller motstander-laget... Dette ser ikke ut til å gå på FIFA WC... Er dette en bug hos meg, eller er det faktisk så talentløst laget til? Spillet er jo bare søppel om det ikke går an å spille på denne måten... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Er ikkje heilt sikker på om eg skjønte kva du meinte, men er det ikkje berre å bytte kontroll? Lenke til kommentar
XB Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Er ikkje heilt sikker på om eg skjønte kva du meinte, men er det ikkje berre å bytte kontroll? 6208468[/snapback] Dersom to spillere ønsker å spille en turnering, og har valgt hvert sitt lag. Jeg velger England og den andre personen velger Argentina. Når jeg da spiller kampen England-paraguay, vil jeg gjerne at den andre personen skal spille med paraguay. Når Argentina-nederland spilles, vil jeg gjerne kontrollere nederland, mens den andre personen spiller med sitt Argentina. Dette ser ikke ut til å være mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå