RBW Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du husker kanskje det noe spesielle kabinettet Asus Vento 3600? Nå er etterfølgeren klar. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm, synes det ikkje var noko spessielt fint. Hadde kjøpt eit Lian Li PC-6070B som har lik pris. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor 80mm vifteplasser? Kan vi snart få bannlyst 80mm på alt over desktop størrelse? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kabinettet var uglybugly. Eneste jeg vet har samme smak er brukeren bundy, og det bør si litt. Ellers er jeg enig med Theo343 her. En gang i tiden var ASUS forbundet med kvalitet. Nå er det bare dyrt og ræva Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) hvorfor har egentlig kabinett for spillere sånn spesiell form? aerodynamisk... går igjenn over hele linja det. metalic farge er også bra. spiller på med et artic cooling silentium jeg hvorfor ikke 12 cm vifter Endret 30. mai 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor 80mm vifteplasser? Kan vi snart få bannlyst 80mm på alt over desktop størrelse? 6208406[/snapback] Ja, lurte på det samme, dette markedsføres som et kabinett for spillere, spillere er vel den målgruppen som har mest varme å flytte ut av kabinettet, og et kabinett for spillere burde bygged med det i øyet, få ut mye varme på en stille og grei måte. AtW Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så jo skakk-kjørt ut jo, synes dessuten det så ut som (ENDA) en alienware rippoff... Nei, husker den tiden da Asus var kvalitet og ikke dyrt og rævva.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) skulle akkurat til å nevne det samme. 120mm vifteplasser takk! Men problemet er vel at "spilleren" fremdeles antas å være en idiot som bare er ute etter maks ytelse uten tanke på verken støy (fordi lyden av spillet liksom skal overdøve maskinen??) Bare en av grunnene til at jeg valgte CM Stacker (original) til min gamingboks.. Endret 30. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Tja... Veldig tja. Likte metallic-lakken og linjene var fine. Ser desverre ut som en Ailienware-kopi. Som nevnt er det grusomt med 80mm-vifter, selv om det er mange som kan gå sakte og samarbeide. Er nok mer aktuelt med Lian-Li, Gigabyte eller CM for min del. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hvorfor har egentlig kabinett for spillere sånn spesiell form? aerodynamisk... 6208448[/snapback] For at maskinen skal gå raskere vel!!?!?!? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Lurer på om Asus egentlig selger noen av disse skapningene... Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kabinettet var stygt! Jeg liker ikke sånne billige plastikk kabinett. Noen fine løsninger men men. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Er det bare meg eller ligner formen på fronten litt på hodeformen til monsteret fra alien-filmene? Alien Asus Vento 7700 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 120 mm FTW eller større selvsagt Nei helt seriøst, jeg FATTER ikke hva kabinett produsenter driver med om dagen.. jeg ser ikke et eneste formål med midi tower og større hvor det er praktisk med mindre enn 120mm... hva er poenget? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den aerodynamiske formen er fordi at maskinen skal gå raskere ut av vinduet. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Enig i at kabinettet var stygt. Det er bare Alienware som klarer å komme unna med slike kabinettdesign, fordi de gjør det gjennomført og har sin helt egen greie. Jeg så også på ASUS som en kvalitetsprodusent tidligere, men de har kommet med en så lang rekke med dårlige og billige (i kvalitet, sjelden i pris) produkter i det siste at det skal gå lang tid med mange gode produkter før jeg kjøper av dem igjen. Nei, takke meg til Lian Li Modular Cube Case. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den aerodynamiske formen er fordi at maskinen skal gå raskere ut av vinduet. 6209110[/snapback] Heilt sikkert. :!: Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvsi den skal være for spillere så bør den ha 120mm vifter. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De har vel vidreført den utstrakte graden av plastikkbruk fra 3600? Likte formen på det gamle bedre. Har ikke sett så mye på dette, og ikke har jeg planer om det heller, det skuffer på nær sagt alle områder. Nå må vi snart slippe flere AZUZ produkter. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva i helvete har designerene til Asus røyka? Et eller annet må det være for å blitt sparket til fordel for sjefens 4år gamle sønn. Hvorfor dekker hw.no i det hele tatt sånne lanseringer? Virker som om det kommer et par sånne kabinetter i uken og alle er totalt, fullstendig ubrukelige og spyfremkallende. Hvorfor tør ingen utfordre Lian Li? Selger ikke de så bra som jeg har inntrykk av, de andre produsentene burde i hvertfall snart skjønne hva Lian Li har som ikke deres nye übermega1337gamingtower2k har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå