Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke presist nok: Fiat har laget flere ulike bilmodeller som det er laget Abarth-versjoner av. 6249640[/snapback] Rekna med å få den komentaren ja. Hadde ikkje tid til å sjekka nr. og tok ein råsjangs på at den skulle gå gjennom si den bilen stort sett blir omtalt uten nr. (Og det er light-tråden) pc`baby: Er det ein Mitsubishi Lancer? Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 pc`baby: Er det ein Mitsubishi Lancer? 6251201[/snapback] Det er det nok.. OT: hvorfor i all verden har de delt siderutene bak i to?? Fryktelig stygt.. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Klarer dere denne? 6251470[/snapback] Er ikkje din tur. Les første post. Ny bil: Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 En "gjett bilen og kom med ny utfordring"-tråd i en versjon som ikke er fullt så dyptgående. Noen regler: *Bilen du legger ut skal ikke være eldre enn 1960 *Bilen skal være masseprodusert *Merket/produsenten skal være (i det minste) delvis godt kjent * Ikke en regel, men en oppfordring: Bruk gjerne biler som finnes i europa, slik at folk kan kjenne dem igjen. Gamle obskure amerikanske modeller skaper bare masse googling, målet med denne tråden er å gjenkjenne bilen, ikke lete seg frem til den.. *Den som gjetter riktig, legger ut nytt bilde. Om en gjetning ikke blir bekreftet/avkreftet av utfordrer innen 10 timer kan den som gjettet legge ut nytt bilde(dette for å forhindre stopp i tråden). Samme gjelder om en som får bekreftet sin gjetning ikke legger ut nytt bilde innen 10 timer, da kan utfordrer legge ut nytt. *Utfordrer kan gjerne legge små hint sammen med bildet, om ønskelig. Gjør det gjerne om du tror bilen er vanskelig å gjenkjenne. *Kan også vinkle utfordringen, f.eks legge ut velkjente biler, og spørre etter årsmodell, eller stylede biler og spørre hva slags bil det er. *Have fun! Da begynner jeg: Meget kjent produsent, ikke så kjent modell i Norge. Trenger ikke årsmodell, kun navn. *tips: bilen har under 30HK(!) 6208352[/snapback] er ikke dette en polski fiat?? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Volvo 480. Den som sneik i køen er en Buick Riviera ca. 1963. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Volvo 480. Den som sneik i køen er en Buick Riviera ca. 1963. 6251704[/snapback] Heilt rett. Rekna ikkje med at den varte lenge når eg såg Mythos var inne og såg på tråden Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Volvo 480. Den som sneik i køen er en Buick Riviera ca. 1963. 6251704[/snapback] Heilt rett. Rekna ikkje med at den varte lenge når eg såg Mythos var inne og såg på tråden 6251714[/snapback] Pluss at den ble brukt nettopp, se tidligere sider i tråden.. Du burde egentlig få lov å ta en ny en.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Pluss at den ble brukt nettopp, se tidligere sider i tråden.. Du burde egentlig få lov å ta en ny en.. 6251755[/snapback] Da sier vi det. Ggg kan ta en til Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tar ein heilt ny bil (er vel ikkje i salg ennå). Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) må jo være ei merce, etter hva jeg kan se.. Men er ikke A eller B-klasse, er den i det hele tatt i produksjon? Endret 6. juni 2006 av toth Lenke til kommentar
spitz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Nye Opel Corsa. 99.99% sikker på at det er rett, så her er en ny: Endret 6. juni 2006 av spitz Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Modellnavnet har eksistert i mange år og er svært vanlig, dette er ny utgave. Verken Mercedes A eller B eller Opel Astra er rett. Edit: Ser du har redigert til Corsa som er heilt rett Endret 6. juni 2006 av Ggg Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) OMG, jeg gadd ikke forstørre bildet engang, så sikker var jeg på benz.. der ser vi hvor mye peil jeg har.. den rød til spitz er vel en Mitsubishi Colt? Men jeg er litt forvirret, for trodde ikke (den norske versjonen i det minste) hadde 4 sideruter.. Men bildesøk på mitsu colt viser denne modellen hvertfall. Endret 6. juni 2006 av toth Lenke til kommentar
spitz Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 OMG, jeg gadd ikke forstørre bildet engang, så sikker var jeg på benz.. der ser vi hvor mye peil jeg har.. den rød til spitz er vel en Mitsubishi Colt? 6252145[/snapback] Mitsubishi Colt er korrekt, dette er Ralliart sin versjon Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Og dette er..? 6252226[/snapback] Mercedes R Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Litt for lett den, kanskje.. Jepp, ny bil! Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt for lett den, kanskje.. Jepp, ny bil! 6252389[/snapback] Trur det bildet blei brukt i det meste av omtale av den bilen når den kom, kjente det igjen med ein gong. Ny bil: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå