Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjenkjenner du bilen? -LIGHT VERSION

Anbefalte innlegg

Ikke presist nok: Fiat har laget flere ulike bilmodeller som det er laget Abarth-versjoner av.

6249640[/snapback]

Rekna med å få den komentaren ja. Hadde ikkje tid til å sjekka nr. og tok ein råsjangs på at den skulle gå gjennom si den bilen stort sett blir omtalt uten nr. (Og det er light-tråden)

pc`baby: Er det ein Mitsubishi Lancer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En "gjett bilen og kom med ny utfordring"-tråd i en versjon som ikke er fullt så dyptgående. Noen regler:

*Bilen du legger ut skal ikke være eldre enn 1960

*Bilen skal være masseprodusert

*Merket/produsenten skal være (i det minste) delvis godt kjent

* Ikke en regel, men en oppfordring:

Bruk gjerne biler som finnes i europa, slik at folk kan kjenne dem igjen. Gamle obskure amerikanske modeller skaper bare masse googling, målet med denne tråden er å gjenkjenne bilen, ikke lete seg frem til den..

*Den som gjetter riktig, legger ut nytt bilde. Om en gjetning ikke blir bekreftet/avkreftet av utfordrer innen 10 timer kan den som gjettet legge ut nytt bilde(dette for å forhindre stopp i tråden). Samme gjelder om en som får bekreftet sin gjetning ikke legger ut nytt bilde innen 10 timer, da kan utfordrer legge ut nytt.

*Utfordrer kan gjerne legge små hint sammen med bildet, om ønskelig. Gjør det gjerne om du tror bilen er vanskelig å gjenkjenne.

*Kan også vinkle utfordringen, f.eks legge ut velkjente biler, og spørre etter årsmodell, eller stylede biler og spørre hva slags bil det er.

*Have fun!  :thumbup:

Da begynner jeg:

Meget kjent produsent, ikke så kjent modell i Norge. Trenger ikke årsmodell, kun navn.

*tips: bilen har under 30HK(!)

6208352[/snapback]

er ikke dette en polski fiat??:p

Lenke til kommentar
Volvo 480. Den som sneik i køen er en Buick Riviera ca. 1963.

6251704[/snapback]

Heilt rett. Rekna ikkje med at den varte lenge når eg såg Mythos var inne og såg på tråden

6251714[/snapback]

Pluss at den ble brukt nettopp, se tidligere sider i tråden.. ;) Du burde egentlig få lov å ta en ny en..

Lenke til kommentar

Modellnavnet har eksistert i mange år og er svært vanlig, dette er ny utgave.

Verken Mercedes A eller B eller Opel Astra er rett.

Edit:

Ser du har redigert til Corsa som er heilt rett

Endret av Ggg
Lenke til kommentar

OMG, jeg gadd ikke forstørre bildet engang, så sikker var jeg på benz.. der ser vi hvor mye peil jeg har.. :p

den rød til spitz er vel en Mitsubishi Colt?

Men jeg er litt forvirret, for trodde ikke (den norske versjonen i det minste) hadde 4 sideruter..

Men bildesøk på mitsu colt viser denne modellen hvertfall.

Endret av toth
Lenke til kommentar
OMG, jeg gadd ikke forstørre bildet engang, så sikker var jeg på benz.. der ser vi hvor mye peil jeg har.. :p

den rød til spitz er vel en Mitsubishi Colt?

6252145[/snapback]

Mitsubishi Colt er korrekt, dette er Ralliart sin versjon :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...