Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjenkjenner du bilen? -LIGHT VERSION

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er en annen italiener, en Alfa Romeo 164

6244716[/snapback]

Enig, der stemmer bakdørene og. Burde selfølgelig sjekka den og, samme platform som Lanciaen (og Fiat Croma + 9000 som nevnt i tidligare post). :wallbash:

Lenke til kommentar

Hva med å øke vanskelighetsgraden litt? Ikke mye, men litt. Denne har det gått mange av på veiene i Norge. Kjent merke, og kjent modellnavn. Alle har hørt om den (tror jeg). En nyere modell av denne var nylig med i en mye sett film. Var dette for mange hint, kanskje?

EDIT: Etter seks timer uten svar trengs det kanskje et hint? Den yngre versjonen av denne ser helt annerledes ut. Den er jeg sikker på at alle kjenner. Det er et kjent flernasjonalt merke.

post-80846-1149509435_thumb.jpg

Endret av perjohan
Lenke til kommentar
Hva med å øke vanskelighetsgraden litt? Ikke mye, men litt. Denne har det gått mange av på veiene i Norge. Kjent merke, og kjent modellnavn. Alle har hørt om den (tror jeg). En nyere modell av denne var nylig med i en mye sett film. Var dette for mange hint, kanskje?

Jøss, er det ingen som gjenkjenner en ganske ordinær engelsk Ford Anglia? Den avbildete utgaven ble riktignok lansert i 1953, og er som sådan utenfor denne trådens intensjoner (etter 1960), men den reddes inn av at den var i produksjon til 1962.

Modellen som erstattet den ble lansert allerede i 1959, men ble produsert helt til 1967. Og den er jo meget kjent, både for de som ser på TV-serien Heartbeat og de som ser på Harry-Potter-filmene:

Pa130008.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...