kremt Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sikkert for lett, men dette er jo bare en LIGHT versjon også da Ut fra at bilen har ei trefinérstripe på dasjbordet, så må det være en Audi 50, uten trefinérstripa ville jeg svart VW Polo, som karosserimessig var klin lik. 6214040[/snapback] Hva du vet Det er seff korrekt Ny bil SeaLion Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 En litt eldre toppmodell fra en av masseprodusentene som fortsatt finnes. Og selv om karosseriet egentlig er felles med en modell fra et helt annet merke, så har denne en spesiell motor. Hint: Se på speilplasseringen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 En litt eldre toppmodell fra en av masseprodusentene som fortsatt finnes. Og selv om karosseriet egentlig er felles med en modell fra et helt annet merke, så har denne en spesiell motor. Hint: Se på speilplasseringen. 6216859[/snapback] Bilen så veldig amerikansk ut..? Som du så i retningslinjene for tråden, vil vi helst ikke ha amerikanske biler, men er den ikke det, så er det no prob. sier bare fra i tilfelle.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Siden du sa at den hadde spesiell motor tenkte jeg med en gang på Mazda og deres wankelmotorer. Dermed kom jeg frem til Mazda Roadpacer AP Lenke til kommentar
Getaway in AA Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er ikke Maza me wankel da dette er 4-dørs, er det en Skyline da?? Tviler sterkt men, Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Siden du sa at den hadde spesiell motor tenkte jeg med en gang på Mazda og deres wankelmotorer. Dermed kom jeg frem til Mazda Roadpacer AP Korrekt. Mazda Roadpacer hadde Wankel-motor. Karroseriet var klin likt (bortsett fra grillen og noen andre små detaljer) australske Holden Premier. Din tur. Endret 1. juni 2006 av SeaLion Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 10 timer er gått siden bekreftelse, så da kan sealion legge ut nytt bilde. Om ikke tee-zee stikker innom først, førstemann til mølla.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Her er en ganske stilig bil, merke og modell takk: Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 hmm.. at den er britisk er vel give-away, mht til rattet.. Grillen, med list og emblem i midten er veldig likt noen triumph, men har for meg at de fleste triumph var mer sportslige enn denne her.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hmm.. at den er britisk er vel give-away, mht til rattet.. Nja, så enkelt er det ikke. Det finnes ganske mange land i verden der de kjører på venstre side av veien: http://en.wikipedia.org/wiki/Driving_on_the_left_or_right Alderney (UK) Anguilla (UK) Antigua and Barbuda Australia Bahamas Bangladesh Barbados Bermuda (UK) Bhutan Botswana Brunei Cayman Islands (UK) Christmas Island (Australia) Cocos (Keeling) Islands (Australia) Cook Islands (New Zealand) Cyprus Dominica East Timor (drove on right 1928-1976) Falkland Islands (UK) Fiji Grenada Guernsey (UK) Guyana Hong Kong (unlike mainland China) India Indonesia Ireland Isle of Man (UK) Jamaica Japan Jersey (UK) Kenya Kiribati Lesotho Macau (unlike mainland China & Portugal) Malawi Malaysia Maldives Malta Mauritius Montserrat (UK) Mozambique Namibia Nauru Nepal New Zealand Niue (New Zealand) Norfolk Island (Australia) Pakistan Papua New Guinea Pitcairn Islands (UK) Saint Helena (UK) Saint Kitts and Nevis Saint Lucia Saint Vincent and the Grenadines Seychelles Singapore Solomon Islands South Africa Sri Lanka Suriname Swaziland Tanzania Thailand Tokelau (New Zealand) Tonga Trinidad and Tobago Turks and Caicos Islands (UK) Tuvalu Uganda United Kingdom British Virgin Islands (UK) US Virgin Islands (unlike rest of US) Zambia Zimbabwe Og bare for å hjelpe litt på veien, bilen er ikke britisk. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Mange land , kan du ikke korte ned listen til dem som har bilproduksjon.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ettersom bilene helst skulle være solgt i Europa burde den vel være Britisk? Eller kanskje Australsk, selv om det ikke er Europa. Lite sannsynlig at det er fra Uganda eller Zimbabwe tror jeg. EDIT: Eller evnt. Japan selvfølgelig. Endret 1. juni 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 EDIT: Eller evnt. Japan selvfølgelig. Selvfølgelig ... Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Som nevnt av Tee-Zee regner vi med at den har gått i antall i europa..? iom at det er nevnt i reglene.. Poenget med tråden er å bruke biler man gjerne kan ha sett på veien i europa. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg vil tippe på at det er en gammel Datsun / Nissan, siden jeg vet at de er ekstremt glade i å bruke disse typene speil. Honda er vel også en mulighet. EDIT: De ER vel vel ikke så glade i å bruke de. De VAR glade i å bruke de. Endret 1. juni 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Som nevnt av Tee-Zee regner vi med at den har gått i antall i europa..? iom at det er nevnt i reglene.. Poenget med tråden er å bruke biler man gjerne kan ha sett på veien i europa. Som mange andre japanske biler finnes det en hel del av denne modellen også i Europa, også med rattet på venstre side. I Tyskland er det en egen klubb for denne bilen. Totalt ble det produsert 86.192 slike i løpet av 13 år. Og karosseriet er designet her i Europa. Så jeg kan ikke helt se problemet? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Hvis ikke han har gått for mazda igjen, da.. :O Den har visse trekk fra 70-tallets capella, hvertfall, og mazda brukte og mye panserspeil.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Som nevnt av Tee-Zee regner vi med at den har gått i antall i europa..? iom at det er nevnt i reglene.. Poenget med tråden er å bruke biler man gjerne kan ha sett på veien i europa. Som mange andre japanske biler finnes det en hel del av denne modellen også i Europa, også med rattet på venstre side. I Tyskland er det en egen klubb for denne bilen. Totalt ble det produsert 86.192 slike i løpet av 13 år. Og karosseriet er designet her i Europa. Så jeg kan ikke helt se problemet? 6221135[/snapback] Hey, relax.. sa ikke det var noe problem, gjorde jeg vel..? Jeg sa bare at jeg regnet med den hadde gått i europa, noe du svarte på nå, og da er jo alt greit! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg vil tippe på at det er en gammel Datsun / Nissan, siden jeg vet at de er ekstremt glade i å bruke disse typene speil. Honda er vel også en mulighet. EDIT: De ER vel vel ikke så glade i å bruke de. De VAR glade i å bruke de. Faktisk var speil plassert på forskjermene myndighetskrav i Japan i mange årtier. Japanerne var altså ikke "glad i å bruke dem", de var helt nødt hvis de skulle få skilter på bilen i Japan. For oss som gjetter på biler er derfor dette et godt kjennetegn, høyreratt og speil langt fram på forskjermene = japansk bil. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvis ikke han har gått for mazda igjen, da.. :O Den har visse trekk fra 70-tallets capella, hvertfall, og mazda brukte og mye panserspeil.. Det er ikke en Mazda, ei heller Datsun/Nissan eller Honda. Og angående speilene på forskjermen, så var dette altså myndighetskrav i Japan til et stykke ut på 80-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå