Gå til innhold

Nytt headsett (klokker)

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et nytt headsett alla klokketypen. Altså, med så store høytalere at de dekker hele øret. Men, trenger tips til nytt kjøp. Har et koss headset, men vil gjerne prøve noe nytt. Tenkte på et scullcandy headset, noen som har erfaringer? Eller erfaringer av andre headset, så vær så snill, post her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken prisklasse er det snakk om?

Hvilken musikk hører du mest på?

Hvilken lydkilde skal du benytte?

6208965[/snapback]

pris skal helst ikke overkomme 1500,-

Hører mest på rap/ hip hop og lignende, men hører på det meste, med unntak av metal, rock osv

lydkilde?

Lenke til kommentar
Lydkilde; Forsterker, lydkort, mp3-spiller osv. ;)

6209048[/snapback]

Kommer til å bruke mp3 spiller mest, og mobilen min, W800i. Men kommer også til å bruke den til pc, men ikke så altfor ofte. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Ta en titt på den der http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7333

Jeg har hatt den i mange måneder, og bedre lyd har jeg ikke hørt tidligere. En ren nytelse å bruke den :thumbup:

Man må bruke en overgang hvis man vil bruke den på mp3 spiller. Kanskje er det en stor negativ sak for mange, men jeg bruker den til min mp3 spiller, funker bra, men må være forsiktig, så man ikke knekker overgangen, hehe.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Beyerdynamic DT660 er et glimrende valg til bruk mot bærbare spillere. Burde være innenfor budsjettet ditt.

Merk at jo bedre hodetelefoner du bruker, jo mer detaljer hører du, men dårlige MP3-filer og opptak vil høres enda dårligere ut.

Lenke til kommentar
Sikker på at store klokker er det rette for deg med tanke på at du skal bruke Mp3-spiller og mobiltelefon som lydkilde? Jeg ville gått for hodetelefoner som ligger på øret.

Denne er en gjenganger på forumet: Beyerdynamic DT231

Siden du liker dunkdunk-musikk så er disse et godt alternativ:

Sennheiser eH250

6211311[/snapback]

Har hatt klokker, sånne som du legger på øret og små som du legger inni øret, og jeg finner klokkene best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...