TeggY Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Skal kjøpe meg et nytt headsett alla klokketypen. Altså, med så store høytalere at de dekker hele øret. Men, trenger tips til nytt kjøp. Har et koss headset, men vil gjerne prøve noe nytt. Tenkte på et scullcandy headset, noen som har erfaringer? Eller erfaringer av andre headset, så vær så snill, post her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hvilken prisklasse er det snakk om? Hvilken musikk hører du mest på? Hvilken lydkilde skal du benytte? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hvilken prisklasse er det snakk om?Hvilken musikk hører du mest på? Hvilken lydkilde skal du benytte? 6208965[/snapback] pris skal helst ikke overkomme 1500,- Hører mest på rap/ hip hop og lignende, men hører på det meste, med unntak av metal, rock osv lydkilde? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Lydkilde; Forsterker, lydkort, mp3-spiller osv. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Lydkilde; Forsterker, lydkort, mp3-spiller osv. 6209048[/snapback] Kommer til å bruke mp3 spiller mest, og mobilen min, W800i. Men kommer også til å bruke den til pc, men ikke så altfor ofte. Noen forslag? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Sikker på at store klokker er det rette for deg med tanke på at du skal bruke Mp3-spiller og mobiltelefon som lydkilde? Jeg ville gått for hodetelefoner som ligger på øret. Denne er en gjenganger på forumet: Beyerdynamic DT231 Siden du liker dunkdunk-musikk så er disse et godt alternativ: Sennheiser eH250 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Ta en titt på den der http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7333 Jeg har hatt den i mange måneder, og bedre lyd har jeg ikke hørt tidligere. En ren nytelse å bruke den Man må bruke en overgang hvis man vil bruke den på mp3 spiller. Kanskje er det en stor negativ sak for mange, men jeg bruker den til min mp3 spiller, funker bra, men må være forsiktig, så man ikke knekker overgangen, hehe. Endret 30. mai 2006 av samye83 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Her er Grado SR 60 på tilbud til 999,- de er veldig gode! og Grado er jo kjent får å produsere gode headsett Lenke til kommentar
JensL Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Beyerdynamic DT660 er et glimrende valg til bruk mot bærbare spillere. Burde være innenfor budsjettet ditt. Merk at jo bedre hodetelefoner du bruker, jo mer detaljer hører du, men dårlige MP3-filer og opptak vil høres enda dårligere ut. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Sikker på at store klokker er det rette for deg med tanke på at du skal bruke Mp3-spiller og mobiltelefon som lydkilde? Jeg ville gått for hodetelefoner som ligger på øret. Denne er en gjenganger på forumet: Beyerdynamic DT231 Siden du liker dunkdunk-musikk så er disse et godt alternativ: Sennheiser eH250 6211311[/snapback] Har hatt klokker, sånne som du legger på øret og små som du legger inni øret, og jeg finner klokkene best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå