Bromlexl Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg var konfransier på Landsmønstringen på UKM i tronheim i helgen. Å da fikk jeg tatt et par bilder. Her er vel kanskje de to jeg er mest fornøyd med. Jeg er ganske fornøyd med komposisjonen og bakgrunnen på det første. Ingen av bildene har vert innom photoshop. Endret 30. mai 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg var konfransier på Landsmønstringen på UKM i tronheim i helgen. Å da fikk jeg tatt et par bilder. Her er vel kanskje de to jeg er mest fornøyd med. Jeg er ganske fornøyd med komposisjonen og bakgrunnen på det første. Ingen av bildene har vert innom photoshop. 6208320[/snapback] Du er heldig som får vere med på slikt. Var med som deltaker under sceneteknikk dei to siste åra, men ikkje iår. Er bedre å stå framme på scena for å få godt motiv. D å sjå baksida ta artistane ekje like gøy alltid Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg likte begge bildene jeg.. Hva er den bakgrunnden for noen ? Røyk ? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det første ble helt klart best, fargen på røyken var interessant, den ligger fint i bakgrunnen, det er ikke et trommesett eller noe sånt i bakgrunnen. Alt i alt så var det nydelig bilde.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Takk, det var røyk ja. Er meget fornøyd med det første. Heldig og heldig. er kanskje å ta litt hardt i. Var bare konfransier på noe greier der oppe. Men fikk sitte gratis på første rad å ta bilde da. Så var bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå