kjbu Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei ! Jeg har noen hundre mail i Hotmail jeg ønsker å overføre til Outlook Express på en enkel måte. Ønsker ikke gjøre "videresend" da jeg mister avsender i sorteringen ved mottak i Outlook, samt at det er en del jobb med noen hundre mail Noen som vet en løsning ? Mvh Kjetil PS! Har ikke Hotmail Plus. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei ! Jeg har noen hundre mail i Hotmail jeg ønsker å overføre til Outlook Express på en enkel måte. Ønsker ikke gjøre "videresend" da jeg mister avsender i sorteringen ved mottak i Outlook, samt at det er en del jobb med noen hundre mail Noen som vet en løsning ? Mvh Kjetil PS! Har ikke Hotmail Plus. 6208129[/snapback] Du kan lage en ny konto i Outlook til Hotmail. Da vil denne bli synkronisert kontinuerlig og du vil få nye mail både i Outlook og i Hotmail. Gå på Vertøy ---> Ny konto og følg beskrivelsene videre... Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 [Du kan lage en ny konto i Outlook til Hotmail. Da vil denne bli synkronisert kontinuerlig og du vil få nye mail både i Outlook og i Hotmail. Gå på Vertøy ---> Ny konto og følg beskrivelsene videre... 6223172[/snapback] Det er ikke nye mail jeg vil ha overført, men flere hundre gamle mail som ligger i Hotmail. Kan de gamle mailene overføres til Outlook på denne måten ? Og må en ikke ha "Hotmail Plus" for at det skal fungere ? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Alle dine gamle mail vil også bli overført til Outlook, den blir synkronisert så den blir helt lik som innboksen din i Hotmail Plus. Hos meg fungerer det uten at jeg har Hotmail Plus. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hva har du som adresse på inngående og utgående server for å få dette til? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det ordnes automatisk av Outlook. Problemet med dette er at mailene ikke blir flyttet, men kopiert. Sletter du en mail i outlook, fjernes den på nettet, og motsatt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Idiotisk at hotmail ikke lar sewg videresende eller hentes med pop3 eller imap. Microsoft driver slu virksomhet her, for å holde intetanende borte fra å bruke annet enn IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå