xerith Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har en Maxtor OneTouch II USB2.0 300 GB 16 MB 7200 RPM som jeg har hatt musikk og bilder på. Men nå kommer jeg meg ikke inn på denne hardiskenJeg får bare beskje om at mappen er corrupted and unreadable. Jeg er ikke lysten på å måtte formatere den harddisken siden jeg har en del bilder på den som jeg vil få tatt vare på. Kan noen hjelpe meg? Jeg har allerede prøvd å starte maskinen på nytt og koble harddisken til en annen maskin. New_Bitmap_Image.bmp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hmm. Ikke så lurt å poste et BMP bilde på 1.5MB! Man pleier å lagre skjermdump som GIF eller PNG. Dessuten har forumet egen kategori for Lagringsmedier. Det første du kan prøve er et recovery program, f.eks EasyRecovery. http://www.ontrack.com/easyrecoverydatarecovery/ Lenke til kommentar
xerith Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Vel dette er mitt første innlegg jeg har laget så jeg har ikke særlig erfaring med det men easyrecovery ser ut til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå