Crusader* Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 er det noen som vil kjøpe min dual optical eller bytte den mot intellimouse 3.0?? liker ikke at musa skrår mot høyere :| :smile::) Lenke til kommentar
danandre Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hehe.. Jeg hadde akkurat samme problem selv... Jeg bytta ut den gamle Logitech Cordless Optical med Explorer 3.0 Det var det h****** å bli vandt til og jeg likte den ikke.... Anbefal 3.0 på det sterkeste... Husk å kjøp den i "bulk" versjon fra Databutikken AS der får du den for bare 350,- kr eller no... ( men da tror jeg ikke det er noen garanti ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Mye skal du ha for den? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 crusader er ingen flittig bruker av forumet men jeg kjenner han. han sier han skal ha 350 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 INKL porto.... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå