Gå til innhold

Behov for forskjellige chars i guilds


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man ser hvor mange som spiller de forskjellige type chars på en server, og som dermed kan gi et hint om hva som kan være lurt å satse på for slags chars? Skal nå starte nye horde chars, men er i tvil mellom druid/mage.. Har egentlig mest lyst til å ta en druid, men om det er slik at det da er vanskelig å skaffe seg et endgame-guild, eller at det isåfall krever 100% dedikasjon, så vil jeg heller vurdere mage eller kanskje noe annet igjen. Er jo kjipt å stå nesten uten noe å gjøre i pve når man dinger lvl 60 :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varierer vel fra server til server, men om du roller en druid har du rimelig store sjangser for å komme inn i en end-game guild. Det er nesten alltid plass til en ekstra druid :p

 

Btw, du kommer jo til å ha nok å gjøre selv om du ikke kommer inn i en end-game guild. Husker jeg farmet scholo/strat/ubrs i flere måneder med roguen min, og syntes ikke det var så ille egentlig. Kan hende det var fordi jeg hadde fått blitt med i en flott guild med skikkelig hyggelig spillere i da :wee:

Lenke til kommentar
HER kan du sjekke class balance hos faction, guild og server. Også en genial side å bruke for folk som har ansvar for rekruttering osv for å sjekke bakgrunnen til folk, hvor lenge de har brukt wow osv. Eller bare fin og ha for oss som er veldig nysjerrige også ;)
Lenke til kommentar

WTB flere hordes på serveren:

 

 

Server:Aszune

Type:PVE

Alliance: 15,203 (78%)

Horde: 4,408 (22%)

Allies<->Horde ration: 1.7:1

Totalt: 19,611

 

edit:

 

Legger også til at vi er nr.3 som server når det kommer til totalt med spillere.

Vi har 700 mer alliance enn nestemann, mens horde er cirka på midten..

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Btw, du kommer jo til å ha nok å gjøre selv om du ikke kommer inn i en end-game guild. Husker jeg farmet scholo/strat/ubrs i flere måneder med roguen min, og syntes ikke det var så ille egentlig. Kan hende det var fordi jeg hadde fått blitt med i en flott guild med skikkelig hyggelig spillere i da :wee:

6208205[/snapback]

Er nok straks mye artigere med slik farming når man spiller med guildies.. slipper pugs, ninjaer og generelt noobs eller hissige fjortisser :/

Lenke til kommentar

WTB folk begge sider på Dentarg imo. Vi har slitt veldig i det siste for å være ærlig. Startet med at Prosperity og Wasting Time (Alliance) , serverens leadende guilds ble oppløst, rerollet. Dermed ble East Dragon, (kinesiske farmehoes on zeh horde :O) mer PvP interessert, stoppet opp all PvE. De mistet mange members. Perfecktion, den ledende PvE horde guilden har mistet mange T2 membere og flere officers. Rerollet. Salvation til slutt, er nå oppløst i BWL. Rerollet. Vi trenger flere folk på serveren, så vær greie og roll her <33. Ooh, og glemte Generality. Så lovende ut etter å ha drept Ragnaros for 4-5 måneder siden, men ble disbanded.

 

Er ganske trist at mange har leavet denne serveren faktisk :(.

Lenke til kommentar
WTB folk begge sider på Dentarg imo. Vi har slitt veldig i det siste for å være ærlig. Startet med at Prosperity og Wasting Time (Alliance) , serverens leadende guilds ble oppløst, rerollet. Dermed ble East Dragon, (kinesiske farmehoes on zeh horde :O) mer PvP interessert, stoppet opp all PvE. De mistet mange members. Perfecktion, den ledende PvE horde guilden har mistet mange T2 membere og flere officers. Rerollet. Salvation til slutt, er nå oppløst i BWL. Rerollet. Vi trenger flere folk på serveren, så vær greie og roll her <33. Ooh, og glemte Generality. Så lovende ut etter å ha drept Ragnaros for 4-5 måneder siden, men ble disbanded.

 

Er ganske trist at mange har leavet denne serveren faktisk :(.

6211292[/snapback]

Ser ikke lyst ut.

 

Tror dere Blizz kommer til å gjøre noe med det? Kanskje en migration er rett rundt hjørnet? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...